וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שוטרים העבירו מידע סודי לעבריינים

איילה חננאל

19.7.2009 / 18:37

חוקרי יאח"ה עצרו את שני השוטרים ששירתו בעבר בתפקידי מודיעין. השניים חשודים בהוצאת מידע משטרתי סודי והעברתו לגורמים פליליים שבבעלותם בתי בושת והימורים

חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) עצרו היום (ראשון) שני אנשי משטרה לשעבר ששירתו בתפקידי מודיעין, בחשד שהוציאו במהלך שירותם מידע משטרתי סודי והעבירו אותו לגורמים פליליים יוצאי חבר המדינות שבבעלותם בתי בושת ובתי הימורים.

מהמשטרה נמסר כי בחיפוש שנערך בביתם של השניים, נתפסו מספר מסמכים סודיים. השניים יובאו הערב להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב.

בחודש שעבר עצרו חוקרי המחלקה לחקירות שוטרים לאחר חקירה סמויה, ראש צוות בילוש במרחב איילון של המשטרה ורכז מודיעין לשעבר, בחשד שביצעו עבירות רכוש בשיתוף עם עבריינים. השוטרים נחשדו כי סייעו לעבריינים לפרוץ לבתים ובאיסוף מודיעין לצורך הפריצות. כמו כן נחשדו השוטרים בכך שסייעו לעבריינים בתמורה לחלוקת שלל הפריצות.

בחודש אפריל נעצרו שני רכזי מודיעין מהיחידה המרכזית תל אביב, החשודים בקבלת שוחד מארגוני פשיעה בתמורה להעברת מידע על פשיטות של היחידה על בתי בושת והימורים. גם במקרה זה נעצרו שני החשודים על ידי אנשי המחלקה לחקירות שוטרים בתום חקירה סמויה וממושכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully