וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים של שנאה וגזענות

פאיז עבאס

19.7.2009 / 14:12

ראש הממשלה מפנטז על "עיר פתוחה לכולם", מאפשר ליהודים להתנחל בכל מקום ואת בתי הערבים הורס. פאיז עבאס חושש שהצעד ההרמוני הבא יהיה חיבור גדר ההפרדה לחשמל

בנימין נתניהו, ראש ממשלת היהודים, מיתמם או רק משחק אותה תמים. הפעם הוא עשה זאת הבוקר, כאשר הודיע בפתח ישיבת הממשלה על התנגדותו למעורבות אמריקאית בבנייה יהודית בירושלים הערבית, או כפי שהאזור מכונה בפיו "מזרח העיר".

נתניהו מצטיין במשחקי מילים ובלהטוטי לשון, ובאותה נשימה שאל את שריו מה יקרה לדעתם, אם יהודים לא היו יכולים לגור בשכונות מסוימות בניו יורק, ברומא או בפאריס. כדי להוסיף חטא על פשע סיים ראש הממשלה בהצהרה שקרית, לפיה העיר פתוחה לכולם וערבים יכולים לרכוש בתים במערב העיר.

נתניהו כנראה חי במקום אחר ולא בירושלים. ראש הממשלה רוצה להמשיך את המצב הקיים בו בונים בתים ליהודים ואת בתי הערבים הורסים. רק בחודשים האחרונים נהרסו מספר רב של בתי פלסטינים, בטענה שנבנו שלא חוק, וכל זאת בזמן שהעירייה של ניר ברקת לא נותנת לערבים היתרי בנייה. כיום מרחפת סכנת הריסה מעל 6500 בתים, המאכלסים אלפי בני אדם. ראש הממשלה רוצה לזרוק אותם לכלבים ולגרשם מאדמתם, כי הוא חושב במונחים הסטורים דתיים הזויים, שאין להם אחיזה במציאות.

"אלקודס - אאוט, ירושלים בירתנו לנצח - אין"

לפני מספר חודשים ביקרתי בירושלים הערבית. כן, הערבית אדון נתניהו, ושמעתי סיפורים מסמרי שיער, על צווי ההריסה שקיבלו תושבים תמימים, שכל רצונם הוא לתת קורת גג לילדיהם. המתנחלים, או למעשה קבוצות דתיות קיצוניות של יהודים, עושים כל מה שהם יכולים כדי לשים את ידיהם על קרקעות בירושלים הערבית, כולל זיוף מסמכים. אתה ושריך, מר נתניהו, יודעים היטב שמעשיהם אינם כשרים.

ראש הממשלה רוצה לראות את העיר הערבית הופכת ליהודית, ושר התחבורה שלו רוצה לשנות את שמה לירושלים ובמחי שלט לבטל את השם הערבי השגור בפני מיליוני מוסלמים "אלקודס". נתניהו אומר כי השטח שייבנה בשכונת שייח' ג'ראח הינו שטח פרטי, והוא לא יכול להתערב במה שנעשה שם, וגם לא יאפשר לאף גוף אחר להתערב. לידיעתך, מר נתניהו, גם הקרקע עליה מוקמים הבתים הערבים הינה קרקע פרטית. אז למה לא נותנים להם רישיונות בניה? או שהתוכנית הציונית היא להצר את צעדי הפלסטינים, כולל הגידול הטבעי, על מנת שיעזבו את העיר, ובמקומם תשכן חובשי כיפות ומטורפים נוספים מרחבי העולם, שבאים לירושלים ממניעים של שנאת הערבים.

צחוק הגורל הוא, שהעם שסבל במשך אלפי שנים, מהתנכלויות, גזענות ושנאה מתנהג היום באותה שיטה מאוסה. העם הנבחר הוא שמתנכל, משפיל ונוהג באדנות גזענית בעם אחר. אני מציע למר נתניהו שיחשוב על עתיד ילדיו, ועתיד הילדים במדינה ושיעשה לכולם טובה ולא יחשוב על עתיד הילד הפלסטיני. תצא מהשטח שלו, ותן לו לחיות את חייו. אם אתה באמת חפץ שלום וחיים נורמאליים ללא הפלסטינים, צא מירושלים הערבית ומכל שאר השטחים הפלסטינים. צא ואולי גם תקים גדר ברלין חדשה. צא משם, ותחבר את הגדר לחשמל ותהרוג כל מי שמתקרב אליה. אפשר גם לשים על הגדר קצת קוצים, או כל דבר אחר שהמוח היהודי ימציא.

  • עוד באותו נושא:
  • ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully