וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוליה מאורגנת? מקומות בילוי נשדדו בת"א

איילה חננאל

19.7.2009 / 12:25

הכספות בשלושה בתי בילוי בתל אביב נפרצו הלילה ונגנבו מתוכן עשרות אלפי שקלים. הפריצות התבצעו בשלושה אזורים שונים והתבססו כנראה על מידע מודיעיני

מבצע עוקץ בתל אביב? שלושה מקומות בילוי נפרצו הלילה (ראשון) בעיר, והמשטרה חוקרת האם קיים קשר ביניהן. התקרית הראשונה אירעה בעת שאלמונים פרצו את הכספת במועדון "לימה לימה" ברחוב לילינבלום בתל אביב, פרצו את וגנבו ממנה כמה עשרות אלפי שקלים במזומן.

במקרה נוסף, פרצו שודדים לבית הקפה "מובינג", בצפון רחוב רחוב דיזנגוף בעיר, ועקרו ממנו שתי כספות ובתוכן עשרות אלפי שקלים במזומן. המקרה השלישי אירע במסעדת האני ביץ', ברחוב נחום גולדמן בעיר. גם שם נפרצה הכספת ונגנבו ממנה עשרות אלפי שקלים במזומן.

גורמים במחוז תל אביב העריכו הבוקר בשיחה עם וואלה! חדשות כי יתכן ומדובר בחולייה אחת של פורצים ושקיים קשר בין שלושת המקרים. עובדה ראויה לציון, היא שהמקומות נבחרו כך שכל אחד מהם שוכן בתחומה של תחנת משטרה אחרת בעיר, כך שהתחנות השונות יצטרכו להקים צוות בין-תחנתי כדי לבדוק את מקרי השוד. כמו כן, ככל הנראה נעזרו השודדים במידע מודיעיני, שהצביע על מיקום הכספות, סוגן והעובדה כי נמצאו בהן עשרות אלפי שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • שוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully