וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתרון הבריטי לשפעת החזירים: דחו הריון

עידן דורנר

19.7.2009 / 10:47

המדינה פרסמה שורה של אזהרות מפני שפעת החזירים, בהן קראו לנשים הרות להימנע משימוש בתחבורה ציבורית, והציעו לנשים לשקול לדחות את ההריון עד שתחלוף המגיפה

רשויות הבריאות בבריטניה פרסמו אזהרה חמורה מפני מגיפת שפעת החזירים בקרב נשים בהריון והורים צעירים, בניסיון להגביל את התפשטות הווירוס בקרב הקורבנות הפגיעים ביותר שלו. נשים הרות יקראו שלא להשתמש בתחבורה הציבורית שלא לצורך ולא לשהות במקומות הומי אדם, ויקראו לא לנסוע ברכבת התחתית של לונדון בשעות השיא. מומחים אף הציעו לנשים לשקול לדחות את ההריון עד שתחלוף המגיפה. רבים בבריטניה מתחו ביקורת על ההחלטה וטענו כי היא יוצרת פאניקה ובהלה מיותרת.

נשים בהריון נמצאות בסיכון, מכיוון שהמערכת החיסונית שלהן מדוכאת על מנת שגופן לא ידחה את העובר. מומחים מעריכים כי במרבית המקרים לא הנשים או העובר יפגעו, אך בחלק מהמקרים הידבקות במחלה עשוייה לגרום ללידה מוקדמת, הפלה, או לפגמים מולדים בתינוק. עוד נטען כי לנשים בהריון לוקח זמן רב יותר להבריא מהמחלה.

הורים יקראו לשמור את התינוקות הרחק מריכוזי קהל, ואמהות בהריון שלהן ילדים נוספים יקראו לשמור על ילדיהן, על מנת שלא יביאו את הווירוס הביתה. עד כה מאות בני אדם טופלו בבתי החולים בבריטניה. באופן רשמי נרשמו מקרי מוות כתוצאה מהשפעת בבריטניה, בהם ארבעה ילדים ושתי אימהות שמתו זמן קצר לאחר הלידה. ילדים מתחת לגיל חמש נמצאים בסיכון גבוה פי 3 לפתח סיבוך רפואי כתוצאה מהידבקות במגיפה מאשר אנשים מבוגרים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully