וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המשטרה תחקור חשודים ברצח ג'קסון"

עידן דורנר

19.7.2009 / 9:31

התקשורת בבריטניה מדווחת כי ניתוח גופתו של הזמר הוכיח שהוא מת כתוצאה ממנת יתר של משכך כאבים, וכי המשטרה הודיעה למשפחה שתפתח בהליכים פליליים נגד האחראים למותו

חקירת מותו של מייקל ג'קסון תהפוך באופן רשמי לחקירת רצח. זאת לאחר שניתוח לאחר המוות שבוצע בגופת הזמר גילה כי הוא מת כתוצאה מהזרקת מנת יתר של משכך הכאבים 'דיפריבאן' ומתערובות קטלנית של תרופות שנטל. כך מדווח היום (ראשון) הצהובון הבריטי 'ניוז אוף דה וורלד'.

מהדיווח עולה, כי המשטרה אמרה למשפחת ג'קסון שבכוונתה לפתוח בהליכים משפטיים נגד אדם אחד או יותר בימים הקרובים, וכי יתנהל נגד החשודים משפט פלילי באשמת רצח. לפי ההערכות, החשוד יהיה האדם שהזריק לג'קסון את משכך הכאבים או מי שהשיג אותו עבורו.

בשבוע שעבר אמרה אחותו של ג'קסון, לה טויה, כי היא יודעת מי רצח את אחיה. גורמים נוספים מסרו לעיתון כי צווארו וגופו של ג'קסון היה מכוסה בסימני דקירות מחט. הרשות האמריקאית למלחמה בסמים דוחפת כעת להגשת אישומים פליליים.
סביר להניח שאם אכן יוגש כתב אישום באשמת רצח, יהיה זה רצח מדרגה שנייה.

עוד מדווח העיתון כי ברגע שיוכרז על חקירה פלילית, משפחת ג'קסון תפתח בהליכים משפטיים נגד מארגני מופעי הקאמבק שתוכננו להיערך בלונדון, על אחריות עקיפה למותו. לטענת המשפחה, מנהלי חברת ההפקה לא דאגו מספיק למייקל ולא עשו די כדי להציל את חייו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully