וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטליבן חשף סרטון של החייל האמריקאי שחטף

עידן דורנר

19.7.2009 / 8:20

החייל מופיע בסרטון בן 28 הדקות, כשראשו מגולח ועם זקן קצר. הוא לבוש בגלבייה אפורה. בתחילת הסרטון חוטפיו מציגים למצלמה את תג היחידה שלו

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

החייל האמריקאי שנעדר מבסיס יחידתו באפגניסטן מאז ה-30 ביוני, ושהצבא האמריקאי אישר כי הוא נחטף, הופיע בסרטון וידאו שהועלה אתמול (שבת) לאינטרנט על ידי הטליבאן ופורסם ברשת אל ג'זירה. גורמים במשרד ההגנה אישרו כי האיש שמופיע בסרטון הוא החייל החטוף. הפנטגון טרם אישר לפרסם את זהותו של החייל, למרות ששמו, גילו ועיר מגוריו מוזכרים בסרטון.

החייל מופיע בסרטון בן 28 הדקות, כשראשו מגולח ועם זקן קצר. הוא לבוש בגלבייה אפורה. בתחילת הסרטון חוטפיו מציגים למצלמה את תג היחידה שלו. הוא נראה אוכל כשהוא יושב בישיבה מזרחית. לדבריו, הוא נחטף בשעה שהשתרך מאחור בזמן פטרול.

כשנשאל באנגלית על ידי שוביו על המלחמה באפגניסטן, הוא טוען כי הלחימה קשה ביותר, כי ברצונו ללמוד יותר על האיסלם וכי המורל של החיילים האמריקאים נמוך. כשנשאל על מצבו אמר: "אני מפחד, מפחד שלא אוכל לחזור הביתה. זה מאוד מתסכל להיות שבוי".

החייל החטוף מוסיף: "יש לי חברה, שרוצה שנתחתן. יש לי משפחה מאוד טובה באמריקה שאוהבת אותי ואני אוהב אותה בחזרה. אני מתגעגע אליהם בכל יום שעובר. אני מתגעגע אליהם ואני פוחד שאולי לא אראה אותם יותר, לא אוכל להגיד להם שאני אוהב אותם ולעולם לא אחבק אותם יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully