וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכל גז התפוצץ בבי"ח - מספר פצועים קל

איילה חננאל ונעמה טלמור

19.7.2009 / 0:41

גז פלפל הציף חדר במחלקה הפנימית של ביה"ח השרון, לאחר שהמיכל של שוטר ששהה במקום התפוצץ. חולים ואנשי צוות נפגעו וקיבלו טיפול מהיר במקום

מיכל גז פלפל שהיה ברשות שוטר ממרחב השרון, התפוצץ אמש (שבת) במחלקה הפנימית של בית החולים השרון. השוטר ועציר שעליו הוא שמר וכן מספר אנשים מהצוות הרפואי נפגעו כתוצאה מפיצוץ המיכל באורח קל וקיבלו טיפול מיידי. מיכל הגז המדובר גורם לגירוי בדרכי הנשימה והעיניים ובבית החולים מציינים כי השפעתו חמורה יותר משל גז מדמיע.

מנהל בית החולים ד"ר ירון מושטק סיפר לוואלה! חדשות כי כתוצאה מהפיצוץ התפזר הגז בחדר בו שהו השוטר, העציר ומטופל נוסף. בנוסף לשלושה נפגעו כאמור מהגז גם אנשי הצוות הרפואי שנכנסו לחדר. גם בשני חדרים סמוכים הורגשו השפעותיו של הגז. כל הנפגעים נבדקו על ידי הצוות הרפואי ונלקחו לרחצה והחלפת בגדים. החדר בו התפוצץ המיכל נאטם.

גורמים בבית החולים השרון מסרו לוואלה! חדשות כי הם מעולם לא נתקלו בסיטואציה שכזו. "מחר ייבדק האם בכלל רשאי שוטר לשאת עליו גז פלפל בתוך מחלקה פנימית בביה"ח. בניגוד לפיזור הפגנות מדובר באנשים חולים ויש לתת על כך את הדעת", אמרו הגורמים. מדוברות מרחב שרון נמסר כי מדובר בתקלה טכנית וכי לא נגרם שום נזק.

  • עוד באותו נושא:
  • גז פלפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully