וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאד לארה"ב: לקבוע לוח זמנים למו"מ

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

18.7.2009 / 22:12

ראש הממשלה הפלסטיני קרא לממשל האמריקאי לגבש תוכנית בעלת מועדים ברורים שתוביל להסכם בין הפלסטינים לישראל ותכלול את הפסקת הבנייה בהתנחלויות

ראש הממשלה הפלסטיני סלאם פיאד קרא אמש (שבת) לארה"ב לגבש תכנית מדינית שתוביל להסכם מדיני בין ישראל לפלסטינים. "אני חוזר וקורא לממשל האמריקאי למהר ולגבש תוכנית עם לוח זמנים מוגדר להפסקת הבנייה בהתנחלויות, להפסקת הפלישות הישראליות ולכניסה למו"מ רציני", אמר בנאום מול מאות פליטים פלסטינים בעיירה קלנדייה.

לדברי פיאד, ישראל ממשיכה להפנות את גבה ללגיטימיות הבינלאומית ובכך היא מחייבת את הקהילה הבינלאומית לדרוש מישראל לבצע את המוטל עליה. פיאד חזר והבטיח כי הרשות הפלסטינית ואש"ף לא יוותרו על נושא ירושלים והפליטים.

מקורות פלסטיניים מסרו היום לעיתון הפלסטיני "אל-איאם" כי "השליח האמריקאי למזרח התיכון, ג'ורג' מיטשל, התקשר השבוע ליושב ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן ואמר לו כי הניסיונות לגבש הסכמה עם ישראל על הפסקת הבנייה בהתנחלויות, נכשלו". לדבריהם, מיטשל סיפר לאבו מאזן כי "כל פגישותיו עם הבכירים הישראלים, ובראשם עם שר הביטחון אהוד ברק, בהם ניסה לסכם עימם על הפסקת הבנייה בהתנחלויות, עלו בתוהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully