וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ברקת: "הממשלה צריכה לתת לנו גיבוי"

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת אמר כי למרות ההפגנות האלימות מצד החרדים הוא לא קיבל תמיכה מצד שרי הממשלה. "אף שר לא התקשר אלי. אני מצפה לראות פעולות מצד הממשלה". בעקבות שחרור האם המרעיבה למעצר בית, חזר היום השקט לרחובות ירושלים

מערכת וואלה!

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: רן צימט)

ראש עיריית ירושלים ביקש אמש (שישי) את גיבויה של הממשלה בהתמודדות עם ההפגנות האלימות בירושלים. בריאיון לערוץ השני אמר ברקת כי שרי הממשלה ואנשי ציבור צריכים להשמיע את קולם ולהגיב על ההפגנות האלימות של החרדים בירושלים במחאה על מעצר ה"אם המרעיבה". על החלטתו להפסיק את השירותים העירוניים לשכונות החרדיות אמר ברקת כי "יש צורך לשמור על ביטחונם של עובדי עיריית ירושלים, המטרה היא לא ענישה קולקטיבית וכשיהיה שקט נחזיר את השירותים הללו. אני מקווה שלא יחצו קווים אדומים של שלטון וסדר".

ברקת הוסיף כי הוא לא קיבל תמיכה מצד שרי הממשלה. "אף אחד מהממשלה לא הרים לי טלפון ואני לא קיבלתי גיבוי מצד הממשלה. אני מצפה לראות את הפעולות של הממשלה בעיר ירושלים. זה צריך להיות מתורגם למעשים"

במהלך היום חזר השקט לירושלים, זאת לאחר החלטת בית משפט השלום בעיר לשחרר את "האם המרעיבה" למעצר בית של שבעה ימים. גם במשטרה וגם במגזר החרדי בירושלים לא יכולים להתחייב שמראות הלילה האחרון לא יחזרו בקרוב ושני הצדדים דרוכים ומתכוננים לכל תרחיש.

מוקדם יותר היום כאמור קבע בית המשפט כי האם שוחררה למעצר בית של של שבעה ימים אצל הרב פרוליך בירושלים. השופט דחה את בקשת המשטרה כי האם תישאר במעצר בחמשת הימים הקרובה ואז תועבר למעצר בית עד תום ההליכים.

בהצרת התובע שהוגשה לפני הדיון נכתב, כי "נוכח העובדה כי החשודה מצויה בחודש החמישי להריונה וכי עברה בעבר הפלות, הרי שבכפוף לקבלת חוות דעת מאת הפסיכיאטר המחוזי ותסקיר מעצר מאת שירות המבחן, לפיהם לא נשקפת מהמשיבה סכנה לבני משפחתה ולאחרים, תציע הפרקליטות לשחרר את האם למעצר בית הרחק מירושלים, בתנאים של איזוק אלקטרוני, בהפקדה כספית של 500 אלף שקלים, והכל כדי להבטיח את קיום מעצר הבית, את הרחקתה מילדיה ואת התייצבותה לחקירה ולמשפט".

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן (יהדות התורה) הגיע אף הוא לדיון בהארכת מעצרה של האם. במהלך הדיון הפתיע השר ליצמן ואמר כי הוא מוכן שהאם תשהה במעצר בית בביתו. לבסוף הוחלט כי ליצמן יפקיד ערבות עבור האם.

18 שוטרים נפצעו בליל ההפגנות

מוקדם יותר אתמול אמר דובר משפחת האם החשודה בהרעבת בנה, דודי זילברשלג, בשיחה עם וואלה! חדשות כי "אם יוארך מעצר האם המחאות יפרצו את גבולות ירושלים לכל רחבי הארץ", עוד אמר זילברשלג כי הוא "מקווה מאד שחרף התנהגות הפרקליטות והיד הקשה, דווקא בית המשפט לא יקבל את בקשות המשטרה וישחררו את האם שבסך הכל במקרה הגרוע היא חולה, אך לא פושעת. כל שכל אנושי מבין שאישה בחודשי הריון מתקדמים אין מקומה בבית המעצר". זילברשלג גינה בכל תוקף את התפרעויות החרדים, אך הדגיש כי "המחאות במקומן".

לוואלה! חדשות נודע כי ביוזמת קבוצת אנשים ירושלמים התקיימה אמש פגישה לילית בהשתתפות מנהלת אגף הרווחה בעייריה, בוני גולדברג, סגן מנהל ביה"ח הדסה עין כרם, עורכי הדין ודובר המשפחה. בפגישה, ניסו הגורמים להגיע לפשרה, לפיה האישה תאובחן על ידי גורם שלישי שיספק חוות דעת בלתי תלויה העשויה לסלול את הדרך לשחרורה של האישה. אולם היוזמה נפלה משום שלטענת המשטרה הפרקליטות תסרב לקבלה.

שמואל פפנהיים, מראשי העדה חרדית, אמר הבוקר בגלי צה"ל כי ימשיכו להיאבק עד טיפת הדם האחרונה. לדבריו, "אין לנו נשק, אין לנו טנקים, אין לנו שוטרים עם בתי מעצר, אבל אנחנו שמים את הצוואר שלנו למען הצלת משפחה בישראל. למען הצלת אמא יהודיה שמגדלת בחום ובאהבה חמישה ילדים".

שלשום נפצעו 18 שוטרים במספר מוקדים בעימותים עם מפגינים חרדים בירושלים. תשעה שוטרים נזקקו לטיפול רפואי. במהלך ההפגנות, שנמשכו עד שעות הבוקר המוקדמות, נעצרו 50 חרדים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully