וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנו לביל חיים חדשים

17.7.2009 / 10:02

כלב שעבר התעללות קשה במיוחד, שוקם במשך חודשיים על ידי אגודת צער בעלי חיים תל אביב, וכעת הוא מחפש בית חם. המתעלל עוד מסתובב חופשי

הכלב ביל נמצא על ידי אגודת צער בעלי חיים תל אביב כשהוא פצוע בראשו, "עם בשר חשוף כתוצאה מכוויה טראומטית או מגע עם חומצה עקב הזנחה של בעליו", כך נמסר מהאגודה. כעת, אחרי טיפול רפואי אינטנסיבי, הוא הבריא לחלוטין ומחפש בית מאמץ עם אנשים טובים.

באגודה זועמים על יחס המשטרה למקרה. לטענתם, זהות בעליו של הכלב ידועה והועברה למשטרה, ובכל זאת התיק נסגר בטענה כי לא ידוע מי ביצע את העבירה ומחוסר עניין לציבור. דובר האגודה, אלעד אבוהב, מסר לוואלה! ירוק: "לאגודת 'צער בעלי חיים בישראל- תל אביב', נמאס מהיחס המזלזל מצד הרשות המבצעת. לא ייתכן שגורם האמון על אכיפה, יטאטא מקרים כאלו של התעללות פעם אחר פעם מתחת לשטיח, וישאיר את בעלי החיים לשלם בדם ובטראומה נפשית את המחיר של אי אכיפת החוק. כמו כן, הרשות השופטת גם לא מגלה שום אחריות כלפי הנושא. במדינת ישראל המחשיבה עצמה מדינה נאורה, לא נידון ולו אדם אחד למאסר בעוון התעללות בבעלי חיים מאז קמה המדינה. התופעה לא תצטמצם אלמלא יוכנסו העבריינים מאחורי סורג ובריח".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "בעקבות התלונה נפתחה חקירה אך מחומר הראיות לא ניתן לקשור חשוד לעבירה".

כל המעוניין לאמץ את ביל מוזמן להתקשר- 1599-50-2005

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully