וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו-קיום: החיילים והפלסטינים סחרו בפורנו

יהושע בריינר

16.7.2009 / 17:19

שיתוף פעולה מקורי מתקיים לאחרונה בין נערים פלסטינים תושבי חברון לבין חיילי מג"ב המוצבים בעיר - תחלופת סרטים פורנוגרפיים. "כל אחד מביא את הסחורה"

שנים רבות חולמים הישראלים והפלסטינים על דו קיום ושיתוף פעולה בחברון, אבל ייתכן שכבר היום יש שיתוף פעולה בין הצדדים דווקא על מכנה משותף לא שיגרתי. הורים פלסטינים טוענים כי בתקופה האחרונה גוברת תופעה בה נערים פלסטינים מחליפים סרטים פורנוגרפיים עם חיילי מג"ב הנמצאים במחסומים הפזורים בעיר.

מבדיקת וואלה! חדשות עולה כי התופעה רווחת בקרב בני הנוער הפלסטיני בעיר ומוכרת לרבים מהם ולהוריהם, שאינם רואים בעין יפה את התופעה. לדברי הנערים, מכיוון שהחופש הגדול החל הם אינם מוצאים תעסוקה אלא בלהסתובב ברחובות העיר. הנערים מדגישים כי לא מדובר בתופעה מכוונת הנעשית על ידי חיילי מג"ב אלא בשיתוף פעולה בין הצדדים.

"זה קורה בכמה מחסומים בעיר, אבל אני נתקלתי בזה במחסום שליד בית המריבה", מספר אחד מהם לוואלה! חדשות, "מגיעים למחסום וכל אחד מהצדדים שולף את הפלאפון שלו ודרך הבלוטות' מחליפים סרטים כחולים. יש תחושה שכולם מרוויחים פה, גם אנחנו וגם החיילים. כל אחד מביא את ה'סחורה' וככה זה חוזר על עצמו כל כמה ימים".

לדברי נער אחר "אחרי שמחליפים ונפגשים אחרי כמה ימים לפעמים אפילו משוחחים על הסרטים. לפעמים גם מחליפים סתם סרטים. אין הרבה מה לעשות בחברון בקיץ אז מסתובבים ברחובות ומחפשים תעסוקה". אלא שההורים בחברון המודעים לתופעה אינם רואים זאת בעין יפה. "אני לא שמחתי לשמוע על כך", מספר פלסטיני תושב העיר, "זה לא מוסרי ולא מכובד לשני הצדדים, ויש הורים שמחרימים את הפלאפונים של הילדים שלהם. לא זה מה שאמורים השוטרים לעשות, אבל גם הנערים שלנו אשמים".

בעקבות פניית וואלה! חדשות למג"ב החל תחקיר בנושא. "במידה והתופעה קיימת היא פסולה ואיננה מקובלת על פיקוד מג"ב", נמסר מדוברות מג"ב, "במידה וינתנו פרטים ספציפיים יותר נוכל לטפל בתופעה. במקביל תתקיים שיחה בין מפקדי הפלוגה לשוטרים על מנת למנוע תופעות כאלה. הלוחמים צריכים לעסוק בעיסוקם העיקרי והוא הביטחון ואכיפת החוק ולא בדברים אחרים. יש להדגיש כי עד כה לא נתקלנו בתלונות בנושא אולם הנושא ייבדק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully