וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי אירן, נטורי קרתא מחבקים את חמאס

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

16.7.2009 / 14:50

ההתנגדות לישראל יוצרת לפעמים בריתות מוזרות. מנהיג חמאס איסמעיל הנייה זכה לביקור לא צפוי כשנטורי קרתא הגיעו להביע את תמיכתם. "אנו רואים בכם גיבורים"

משלחת של חרדים מזרם נטורי קרתא, המתנגדים לקיומה של מדינת ישראל, הגיעה היום (חמישי) לביקור ברצועת עזה, שם נפגשה עם ראש ממשלת חמאס איסמעיל הניה שקיבל אותם בברכה. בדבריו למשלחת אמר הניה כי הערבים והמוסלמים אינם שונאים את היהודים: "היהודים אינם האויבים של הערבים והמוסלמים. הבעיה שלנו היא עם הכיבוש הציוני שמטרתו להגלות את הפלסטינים".

אנשי המשלחת הגיעו אמש אל הרצועה באמצעות שיירה בשם "עורק חיים" דרך מעבר רפיח, ביחד עם עוד עשרות פעילים בינלאומיים שבראשם חבר הפרלמנט הבריטי ג'ורג' גלאווי. גלאווי הבטיח כי בראש השיירה הבאה שתיכנס בעתיד לרצועה יעמוד לא אחר מאשר נשיא ונצואלה הוגו צ'אבס. מצרים, שאפשרה לשיירה לעבור לעזה, הורתה לה לצאת תוך 24 שעות.

בפגישתו עימם שיבח הניה את אנשי נטורי קרתא ואמר כי "חכמי הדת המכובדים הללו, שמביעים את התנגדותם למצור, למתקפות על עזה ולפשעים – אין לנו אלא להביע את הערכתנו על עמדתם ועל תרבותם". הניה ברך את יתר משתתפי השיירה באמרו כי הם מוכיחים כי לא כל האמריקאים תומכים בכיבוש. "אנו רואים בכם גיבורים. פתחתם את עיני העולם לראות את המצור", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully