וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי גנב עגלים מהחווה של אריק שרון?

רמי שני

16.7.2009 / 12:36

אלמונים הצליחו להתגבר על מערך האבטחה בחוות השקמים וגנבו חמישה עגלים מובחרים של הבן גלעד. גורמים בענף הבקר: "זאת הוכחה נוספת לחשיבות של חוק שי דרומי"

אלמונים פרצו הלילה (חמישי) למעונו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון בחוות השקמים וגנבו מהמקום חמישה עגלים מובחרים מגזע סימנטל. העגלים נלקחו מחוות הבקר של הבן גלעד, ששהה באותו הזמן סמוך למיטת אביו. מדובר בעגלים כבני שבוע, שהגיעו אתמול לשטח מרעה בחווה. החווה שנפרצה מוקפת בשלוש גדרות בגובה של שני מטרים כל אחת, והעגלים נגנבו למרות האבטחה המתוגברת שפועלת במקום.

גורמים בענף הבקר טוענים שמדובר במעשה מתוכנן של אנשים שידעו על הגעתם למכלאה ממנה נגנבו. "הגנבים ידעו שמדובר בעגלים מובחרים וידעו בדיוק מה לקחת", אמר מנכ"ל ארגון מגדלי הבקר חיים דיין. לדבריו, "זאת הוכחה נוספת לחשיבותו של החוק הקרוי על שמו של שי דרומי. רשויות האכיפה ובתי המשפט צריכים להחמיר את עונשיהם של גנבי המגזר החקלאי ולראות במיגור התופעה משימה לאומית".

העגלים שנגנבו הם מגזע גרמני, הנחשב בענף הבקר למובחר. בכוונת גלעד שרון היה למכור אותם אחרי פיטום של שנה וחצי לערך במכירה פומבית. הערך של כל אחד מהם עומד על כ-15 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully