וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתח משפטו של דודו טופז - ונדחה בשבועיים

איילה חננאל

16.7.2009 / 13:01

בפתח משפטו הוקראו לבדרן סעיפי האישום נגדו, אך הדיונים יתחדשו רק בעוד שבועיים. הסיבה: סנגורו ביקש לקבל חומרי חקירה נוספים

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: לירז ליבנה, קריינות: אילן שניג)

משפטו של דודו טופז החל בצהריים (חמישי) בבית המשפט המחוזי בתל אביב. בפתח המשפט הוקראו לטופז סעיפי האישום הכוללים: תקיפה בנסיבות מחמירות, קשירת קשר לביצוע פשע ושיבוש הליכי משפט. טופז טרם הגיב לאישומים, בשל בקשת פרקליטו, ציון אמיר, להורות לפרקליטות להעביר אליו חומרי חקירה נוספים, שטרם הדיעו לידיו. המשך המשפט נדחה לעוד שבועיים.

בית המשפט ידון אחר הצהריים בבקשת פרקליטי טופז לשחררו למעצר בית במהלך המשפט. בדיון שהתקיים לפני שבועים קבע תסקיר שירות המבחן כי טופז מסוכן לציבור ולעצמו והמליץ לא לשחררו. בנוסף, פסל התסקיר את כל שמונת המפקחים שהציע עורך הדין ציון אמיר לצורך פיקוח על טופז.

לפי כתב האישום, עומד טופז מאחורי תקיפות בכירי התקשורת מנכ"ל "קשת" אבי ניר, סוכן השחקנים בועז בן ציון, המשנה למנכ"ל "רשת" שירה מרגלית. בנוסף, נטען, הוא תכנן לתקוף את עורך "ישראל היום" עמוס רגב, תקיפה שלא יצאה לפועל.

בכתב האישום נטען כי טופז שילם למתווך 8,000 שקלים כמקדמה על מנת שיתקפו את אבי ניר ועוד 5,000 שקלים לאחר התקיפה. עבור תקיפתו של בועז בן ציון שילם טופז 12,000 שקלים. טופז תיכנן בנוסף והזמין תקיפה נוספת על בן ציון עליה שילם 20 אלף שקלים ואמר לתוקפים כי התקיפה הקודמת לא הייתה מספיק חזקה. עבור תקיפתה של שירה מרגלית שילם טופז 30,000 שקלים. ולפי כתב האישום הוא נכח בקרבת מקום בעת שבוצעה התקיפה.

אתמול הודיע טופז כי הוא מושך את הסכמתו מהפשרה שהוצעה על ידי בית המשפט בהליך האזרחי בינו לבין מנכ"ל קשת אבי ניר. טופז הודיע כי הוא מבקש מבית המשפט להכריע בבקשתו לבטל את צו העיקול שהוצא כנגדו על ידי ניר. על פי הפשרה היה אמור ביתו של טופז להיות מעוקל במקום חשבון הבנק שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully