וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא היו הוכחות שהאם המרעיבה התעללה בבנה"

נעמה טלמור

15.7.2009 / 20:02

מנהל ביה"ח הדסה עין כרם הגיב להאשמות לפיהן דווח לו כי "האם המרעיבה" לוקה בתסמונת מינכהאוזן. "לא הייתה לנו שום הוכחה שמדובר בתסמונת מינכהאוזן"

בבית החולים הדסה עין כרם הגיבו בחריפות לטענותיו של מנכ"ל המרכז להתפתחות הילד בקופת חולים מאוחדת בירושלים, ד"ר בנימין גליק, לפיהן התריע כבר לפני כשנה אצל רופא בבית החולים הדסה, ואצל גורמי הרווחה בעיריית ירושלים, כי הילד מפרשת "האם המרעיבה" הוא קורבן לאם הלוקה כנראה בתסמונת מינכהאוזן. ד"ר יובל וייס, מנהל בית החולים, אמר לוואלה! חדשות כי "אני מצטער על ההאשמות כלפי בית החולים. הייתי מעדיף שאם לרופא יש מה להגיד, הוא יואיל ויגיד זאת בין רופאים ולא מעל דפי האינטרנט".

ד"ר וייס הבהיר כי "החשד שמדובר בתסמונת מינכהאוזן עלה הרבה לפני שד"ר גליק פנה, אבל מכיוון שאנחנו צריכים לשלול תחילה את המחלות הגופניות, כולל הנדירות ביותר, ולא היו בשלב ההוא שום הוכחות לכך, לא מצאנו לנכון לפנות לרשויות באותו השלב". ד"ר וייס הסביר כי "היה לנו חשוב לגמור את הבירור הרשמי ולא הייתה לנו שום הוכחה שמדובר בתסמונת מינכהאוזן. אנחנו מאוד נזהרים בנושא כזה".

מנהל בית החולים הוסיף כי "קל מאוד, במקרים של מחלות מוזרות, ללכת בהאשמות כאלו (נגד ההורים - נ.ט). בבתי החולים מאושפזים אלפי ילדים. מדובר בתסמונת נדירה מאוד. תארו לעצמכם מה היה קורה אם היינו מחליטים בהתחלה שמדובר בתסמונת ובכלל הייתה לו בעיה גופנית ברת טיפול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully