וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולה סיעודי לקה בשפעת החזירים ומצבו קשה

נעמה טלמור

15.7.2009 / 15:30

חולה סיעודי, בן 22, אושפז בבידוד במחלקה לטיפול נמרץ בביה"ח הדסה הר הצופים לאחר שלקה בשפעת החזירים. עד כה אובחנו בארץ 890 מקרים של שפעת החזירים - 2 במצב קשה

בן 22 אושפז היום (רביעי) במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים הדסה הר הצופים לאחר שאובחן כחולה בשפעת החזירים. ממשרד הבריאות נמסר כי מדובר בחולה סיעודי השייך לקבוצות הסיכון שעלולות ללקות במחלה. מבית החולים נמסר לוואלה! חדשות כי מצבו קשה והוא מונשם.

44 מקרים נוספים של שפעת החזירים אובחנו היום בישראל, ומצבם של כל החולים מוגדר קל. עד כה אובחנו בישראל 890 מקרים של השפעת. ביום שני אובחן המקרה הקשה הראשון של שפעת החזירים בישראל. תיירת משבדיה אושפזה במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים איכילוב בתל אביב. אמה של התיירת, לקתה אף היא במחלה והיא מאושפזת במצב קל. טרם ברור האם השתיים נדבקו בשפעת בישראל או בחו"ל.

פרופסור יהודה כרמלי, מנהל היחידה לאפידמיולוגיה בבית החולים איכילוב סיפר לוואלה! חדשות כי "הצעירה הגיעה במצב פחות חמור אך לאחר שלושה ימים הידרדר מצבה והיא הוכנסה לטיפול נמרץ". לדבריו, "מצבה של האם טוב היא מחלימה וחשה בטוב. הבת נמצאת ביחידה לטיפול נמרץ היא מונשמת וסובלת ממה שאנו מגדירים 'אי ספיקה נשימתית' ומתחיל לחול שיפור במצבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully