וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: אישה מונתה למפקדת משטרה בת"א

איילה חננאל

15.7.2009 / 12:28

רפ"ק סיגל בר צבי נכנסה היום לתפקידה כמפקדת משטרת תל אביב צפון, אחת משלוש התחנות של מרחב ירקון. בר צבי גברה על עשרות מתמודדים גברים

רב פקד סיגל בר צבי נכנסה היום (רביעי) לתפקידה כמפקדת משטרת תל אביב צפון. מדובר במינוי היסטורי, שכן רפ"ק בר צבי היא האישה הראשונה שמונתה לתפקיד בכיר זה מאז הוקמה משטרת תל אביב, לפני 61 שנה. בר צבי גברה על עשרות מתמודדים אחרים על המינוי לפיקוד אחת משלוש תחנות המשטרה של מרחב ירקון.

המפכ"ל, רב ניצב דודי כהן, החליט לאחרונה כי לכל תפקיד פיקודי מדרגת סגן ניצב ומעלה תוקם ועדת איתור, אשר תקבע מיהם חמשת הקצינים המתאימים ביותר לתפקיד. לשלב הסופי של המיונים למפקד תחנת תל אביב צפון הגיעו בר צבי וארבעה קצינים גברים ממחוז תל אביב. בינואר החליט סגל הפיקוד של המשטרה לבחור בבר צבי.

רפ"ק בר צבי, בת 39, נשואה ואם לשני ילדים קטנים, התגייסה למשטרה לאחר ששירתה כקצינה בצה"ל. את הקריירה המשטרתית שלה החלה ביחידה הסמויה של מחוז המרכז. לאחר מכן שימשה כקצינת כוח אדם במרחב שרון, כקצינת המבצעים של המרחב, כמפקדת נקודת המשטרה ברעננה, ובתפקידה האחרון שימשה כראש לשכת התנועה של מרחב השרון. במסגרת תפקידה כראש לשכת התנועה במרחב שרון יזמה לפני כשנה, לראשונה בישראל, כנס בטיחות בדרכים לעובדים זרים.

בתפקידה כראש לשכת התנועה במרחב השרון, הייתה בר צבי זו שיזמה את הוצאת צו הסגירה לצומת הדמים בקבר בנימין שעל כביש 55, זאת לאחר התאונה הקטלנית שאירעה במקום וקטלה שישה בני אדם, בהם שלושה ילדים. זו הייתה הפעם הראשונה שהמשטרה מוציאה צו סגירה לעורק תחבורה ראשי בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully