וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש סרב להחלפת האישום בדריסת אהרונסון

עדי שמחוביץ

15.7.2009 / 10:09

בית המשפט המחוזי בתל אביב סירב לאשר את כתב האישום המתוקן, על פיו שי סימון הוא שנהג ברכב בזמן שמיטל אהרונסון נדרסה. "העובדות יוכרעו בבית המשפט"

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: ענת ברק)

השופט צבי גורפינקל מבית המשפט המחוזי בתל אביב סירב היום (רביעי) לאשר את קבלת כתב האישום המתוקן בעניין משפט דורסי מיטל אהרונסון. השופט קבע כי המשפט יימשך כרגיל וכי העובדות יוכרעו על ידי בית המשפט ולא על ידי החלטת הפרקליטות. בעקבות כך ייחקר היום שי סימון בחקירה נגדית על ידי המדינה ובהמשך יעלה להעיד שלום ימיני.

"קבלת הבקשה תפגע בשיקול דעת בית המשפט ובעניין השלב בו מתבקש תיקון כתב האישום אין עדיפות לשיקול דעת התביעה על פני שיקול הדעת המסור לבית המשפט", אמר גורפינקל. השופט הוסיף כי "אין מקום לתיקון כתב האישום כל עוד לא נמסרה גרסתו של היושב השני ברכב".

פרקליטות מחוז תל אביב ביקשה לפני שבוע וחצי לתקן את כתב האישום שהוגש בפרשה. לפי התיקון, הנהיגה ברכב הפוגע בעת הדריסה תיוחס לשי סימון, ואילו שלום ימיני יואשם כמבצע שותף של העבירות מתוקף ישיבתו במושב ליד הנהג.

ימיני וסימון טענו כי עזבו את הנמל כשסימון יושב במושב הנהג וימיני לצידו, אך במהלך הדרך התחלפו, כך שבעת שפגעו באהרונסון, היה ימיני הנהג. בבקשה לתיקון נכתב כי "אין חולק שבעת עזיבת הרכב הפוגע את נמל תל-אביב, כ-15 דקות לפני הדריסה, ישב סימון במושב הנהג ואילו ימיני ישב במושב שלצדו. בעת שהחל המשפט ועד עתה חלו שינויים במצב הראיות בתיק ובגרסאותיהם של העדים, ולאור זאת, הגיעה המאשימה למסקנה כי לא היו חילופים במקומות הישיבה ברכב הפוגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully