וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בלבנון: אב הרעיל למוות את ילדיו

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

15.7.2009 / 9:24

האב החדיר למשקה של 2 בניו הקטנים סם מרדים קטלני וניסה להצית את ביתו ולהתאבד. הסיבה: סכסוך שפרץ בינו לבין אמם של הילדים, ממנה התגרש

טרגדיה קשה מזעזעת את לבנון: לבנוני בשנות הארבעים לחייו רצח בתחילת השבוע את שני בניו הקטנים, בני 7 ו-5, לאחר שהחדיר למשקה ששתו סם מרדים קטלני. על פי הערכות, הלבנוני רצח את ילדיו על רקע סכסוך שפרץ בינו לבין אמם של הילדים, ממנה התגרש לפני זמן מה.

כלי תקשורת בלבנון דיווחו כי הלבנוני, דיב אל-קיסי, מהנדס מכני במקצועו, אירח את שני בניו, אדם ועומאר, כפי שנהג לעשות מדי שבוע. זאת לאחר ששופט קבע כי הילדים יישארו אצל אמם וייפגשו עם אביהם אחת לשבוע. הוא הגיש לילדים את כוסות המשקה עם הסם, והם איבדו הכרה באופן מיידי ומתו תוך דקות.

לאחר שרצח את שני בניו, ניסה אביהם להצית את ביתו ולהתאבד. בסופו של דבר הוא התחרט, כיבה את האש והסגיר את עצמו לכוחות הביטחון בלבנון. במקביל מונתה ועדת רופאים משפטיים מיוחדת לבצע נתיחה בגופותיהם של הילדים כדי לבדוק איזה סם שתו ובאיזו כמות.

עורך דינה של האם המזועזעת מסר כי היא תמיד חששה מאפשרות שבן זוגה לשעבר ירצח את שני ילדיהם "אולם כל הסובבים אותה הקלו ראש בחששותיה, עד שהן הפכו למציאות". הוא סיפר עוד כי עדי ראייה טענו כי ביום הרצח הם ראו את האב לוקח את שני בניו מבית אמם כשהוא נושא בידו תחבושות שרכש בבית מרקחת.

  • עוד באותו נושא:
  • לבנון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully