וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרדים הפגינו בירושלים נגד מעצר האם המרעיבה

איילה חננאל

15.7.2009 / 7:40

מעצרה של האם המרעיבה עורר את חמת זעמם של החרדים בירושלים, הטוענים כי רשויות הרווחה והמשטרה מעלילות על האם עלילת שווא. אדם אחד נפצע קל מפגיעת אבן בראשו

מערכת וואלה!

(צילום: גדעון צנטנר)

כביש בר אילן בירושלים נחסם אמש (שלישי) לתנועה על ידי חרדים שהציבו פחי אשפה במקום. במקביל הבעירו החרדים פחי אשפה גם בכיכר השבת. החרדים מוחים על מעצרה של האם החשודה כי הרעיבה את בנה. בתגובה למעצר נתלו פשקווילים ברחבי העיר הטוענים כי המשטרה ורשויות הרווחה מעלילים על האם עלילות שווא. במהלך ההפגנות נפגע אדם בראשו מאבן, לאחר שניסה לפנות פח בוער ברחוב בר אילן. הוא פונה במצב קל לבית החולים הדסה.

פרשת ההתעללות החמורה נחשפה אתמול, לאחר שהותר לפרסום כי תושבת ירושלים, בשנות ה-30 לחייה, נעצרה בחשד כי הרעיבה את בנה בן השלוש. הילד מאושפז בבית החולים עין כרם בירושלים. עם זאת, גורמי הרווחה טוענים שמאז שהרחיקו אותו מהאם, מצבו השתפר. המשקל שלו הידרדר בעקבות ההרעבה. הוא סבל גם מבעיה של נשירת שיער.

על פי החשד, האישה לוקה בתסמונת מינכהאוזן שבבסיסה ניסיון למשוך תשומת לב מצד הסביבה. המשטרה בודקת כי בעקבות מחלתה, הרעיבה האישה את בנה בן השלוש במשך שנתיים, זאת על מנת לזכות באהדה ותשומת לב מצד הסביבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully