וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התרעתי לפני שנה, הרשויות התעלמו"

נעמה טלמור

14.7.2009 / 20:13

לטענת מנכ"ל המרכז להתפתחות הילד בקופ"ח מאוחדת בירושלים, הוא התריע כבר לפני שנה כי הילד המורעב הוא קורבן לאם הלוקה בנפשה, אך הרשויות התעלמו מפניותיו

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

מנכ"ל המרכז להתפתחות הילד בקופת חולים מאוחדת בירושלים, ד"ר בנימין גליק טען, היום (שלישי) כי התריע כבר לפני כשנה הן אצל רופא בבית החולים הדסה, והן אצל גורמי הרווחה בעיריית ירושלים, כי הילד מפרשת "האם המרעיבה" הוא קורבן לאם הלוקה כנראה בתסמונת מינכהאוזן. לטענתו, הרשויות התעלמו מפניותיו.

מוקדם יותר סיפר המשנה למנכ"ל של בית החולים הדסה, ד"ר יאיר בירנבוים, כי "בשנה האחרונה אושפז הילד מספר פעמים במחלקת ילדים בהר הצופים. לפני כמה חודשים עבר לאגף ילדים בעין כרם. משקלו היה מאוד ירוד ביחס לגילו. לדבריו, "אם לא היינו מוצאים את הפתרון לבעיה הילד הזה היה בסכנת חיים. לא היינו סולחים לעצמנו אם לא היינו בודקים גם את האופציה הזו ומגיעים למצב שאומרים איך לא ראינו את זה",

פרשת ההתעללות החמורה נחשפה היום, לאחר שהותר לפרסום כי תושבת ירושלים, בשנות ה-30 לחייה, נעצרה בחשד כי הרעיבה את בנה בן השלוש. הילד מאושפז בבית החולים עין כרם בירושלים. עם זאת, גורמי הרווחה טוענים שמאז שהרחיקו אותו מהאם, מצבו השתפר. המשקל שלו הידרדר בעקבות ההרעבה. הוא סבל גם מבעיה של נשירת שיער.

על פי החשד, האישה לוקה בתסמונת מינכהאוזן שבבסיסה ניסיון למשוך תשומת לב מצד הסביבה. המשטרה בודקת כי בעקבות מחלתה, הרעיבה האישה את בנה בן השלוש במשך שנתיים, זאת על מנת לזכות באהדה ותשומת לב מצד הסביבה.

מעצרה של האישה, אם לארבעה, הוארך הערב בבית המשפט המחוזי בירושלים עד ליום ראשון הקרוב. בהחלטתו ציין השופט אלכסנדר רון, כי ישנו חשד סביר שהאישה אכן ביצעה את המעשים בהן היא חשודה ואמר כי המעשים נראים "כאחת מפרשיות ההתעללויות החמורות שנחשפו בעת האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully