וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודשיים וחצי מאסר לריקו שירזי על החזקת סמים

איילה חננאל

14.7.2009 / 17:45

ריקו שירזי, אחד היעדים המשטרתיים הבכירים, נתפס בחדר מלון באילת יחד עם צעירה כשברשותם קוקאין וחשיש. הוא הורשע בהחזקת סמים שלא לצריכה עצמית

בית המשפט השלום באילת גזר הערב (שלישי) על העבריין ריקו שירזי חודשיים וחצי מאסר בפועל ותשלום קנס בסך 36 אלף שקלים. שירזי הורשע בהחזקת סמים מסוג קוקאין וחשיש שלא לצריכה עצמית. לפני כשבוע נתפס שירזי בחדר מלון באילת יחד עם אנה פטרובסקי, סטודנטית לכלכלה בת 28 כשברשותם קוקאין במשקל 4.7 גרם וחשיש במשקל 21.9 גרם. פטרובסקי טענה כי הסמים היו שלה אך בית המשפט לא קיבל את גרסתה והרשיע את שירזי.

תחילה דרשו שוטרי היחב"ל כי על שירזי יוטלו שמונה חודשי מאסר בפועל, זאת על רקע העבר הפלילי הכבד של שירזי, אולם פרקליטו של שירזי, עורך הדין שרון נהרי, הצליח להגיע להסכמה על הסדר טיעון מקל במהלכו הוא ירצה חודשיים וחצי מאסר בלבד. במסגרת ההסדר שאליו הגיעו הצדדים סוכם כי במקום שישה חודשי עבודות שירות שהתביעה רצתה להטיל על שירזי, יומר העונש לחודשיים וחצי מאסר בפועל, כאשר עונשה של הצעירה שנמצאה עימו בחדר במלון יבוטל והיא תשוחרר לאלתר.

שופט בית משפט השלום באילת אמנם לא רצה תחילה לקבל את הסדר הטיעון ואף אמר כי אלמלא ההסכמה שהתקבלה בין הצדדים, היה גוזר על שירזי חודשי מאסר רבים. עורך דין שרון נהרי הגיב בשמו של שירזי ואמר כי מרשו העדיף לרצות חודשיים וחצי בפועל מאחר ואינו יכול למלא שישה וחצי חודש עבודות שירות בין בעיות רפואיות. השופט הסכים להסדר המקל ובנוסף גזר על שירזי קנס בסך 36 אלף שקלים.

שירזי נחשב לאחד היעדים המשטרתיים הבכירים והוא אף הורשע בעבר בעבירות של אלימות. הוא גדל בנתניה ובצעירותו אף שיחק כדורגל בקבוצת מכבי נתניה. בשנת 2000 השתחרר מהכלא לאחר שריצה עונש על מערבות ברצח עבריין אחר, על רקע מאבקי שליטה בעולם הפשיעה בנתניה. מאז עסק בתחום של הלוואות כספים בשוק האפור ואף החזיק אולם הימורים גדול באיזור התעשייה בעמק חפר, שנסגר ע"י המשטרה לפניי כחודש,לאחר אינספור פשיטות. בנו שי נמצא במעצר עד תום ההליכים, לאחר שהוגש נגדו כתב אישום באשמת רצח ארתור מטייב, שעבד בקזינו מאולתר בתחנת דלק במתחם איקאה בנתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully