וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי פרץ למייל של ח"כ יולי תמיר?

פנחס וולף

14.7.2009 / 13:56

אלמוני הצליח לפרוץ לתיבת הדואר האלקטרוני של שרת החינוך לשעבר וכתב מתוכו בשמה: "נשדדתי בלונדון, אני צריכה סיוע של 1,550 פאונד". תמיר: "זו פעולה של רדיפה אישית"

אלמוני פרץ בצהרים (שלישי) לדואר האלקטרוני של חברת הכנסת יולי תמיר (העבודה) ושלח מתוכו מייל בתפוצה רחבה, בו נכתב כי תמיר נמצאת בלונדון ושכל חפציה האישיים נגנבו.

בהודעה ששתל האלמוני בשמה של תמיר נכתב: "מה שלומכם היום? אני כותבת בדחיפות את ההודעה הזאת. נסעתי אתמול לביקור בלונדון ולצערי כל כספי, כרטיסי האשראי, היומנים וכרטיס החזרה שלי לארץ נגנבו מהמלון שבו אני נמצאת. אני כל כך מבולבלת עכשיו, אני לא יודעת מה לעשות או לאן ללכת, הגעתי לכאן בלי הטלפון הנייד שלי וקו הטלפון במלון היה מנותק. יש לי רק אפשרות להיכנס למייל, אנא שילחו אלי 1,550 פאונד".

הדובר של תמיר, קובי אלון הגיש תלונה אצל קצין הכנסת ובמשטרה. לדבריו, "בשעה האחרונה התקשרו אנשים רבים שקיבלו את המייל וביקשו לסייע לתמיר".

ח"כ תמיר אמרה לוואלה! חדשות בעקבות המקרה כי היא חוששת שהאלמוני שפרץ לדואר האלקטרוני שלה, ינסה לגבות כספים. לדבריה, "אין לי מושג מי עשה את זה, אך זו פעולה של רדיפה אישית. מישהו מנסה לגרום לאנשים הקרובים אלי, לחשוב שאני שבמצוקה ולקבל כסף".

עוד אמרה שרת החינוך לשעבר שנמצאת בכנסת לצורך ההצבעה על חוק ההסדרים כי "המייל נחסם לחלוטין, אין לי גישה אליו. זה גורם לי נזק גדול מאוד ואני חוששת שאותו אחד ישיב בשמי לעשרות הפניות ואולי אף יעביר כתובת אליו יוכלו לשלוח את הכסף, שהוא ישלשל לכיסו".

בתוך כך, אלמונים פרצו היום גם לאתר האינטרנט של חבר הכנסת איתן כבל, אף הוא ממורדי העבודה, כתבו בו כתובות בערבית, ושתלו בו תמונות של פצועים ערבים ממבצע "עופרת יצוקה". בעקבות כך הגיש כבל תלונה לקצין הכנסת ומחק את האתר.

  • עוד באותו נושא:
  • יולי תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully