וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונציה, מאחורייך

ליה פן

7.9.2009 / 9:00

יצאנו לבדוק מה מחכה לנו ב-ARTLV , הבינאלה לאמנות של תל אביב, שאמורה למקם אותנו בליגה של הגדולים באמת. ליה פן מיצג וידיאו

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכה: אייר ענבר)

הביאנלה לאמנות של תל אביב ART TLV 2009 תתקיים ברחבי הגלריות ומתחמי האמנות השונים ברחבי תל אביב, בין התאריכים: 9-26 בספטמבר. האירועים יתקיימו כחלק מאירועי פתיחת עונת הגלריות בעיר, במסגרתו תציע העיר חגיגת אמנות מרובת פנים ומרהיבה. החגיגות יתקיימו בשיתוף עיריית תל- אביב וכחלק מחגיגות מאה השנה לעיר.

ARTLV הוא אירוע אמנות בין לאומי דו שנתי, מיוזמתן של ארבע נשים מרכזיות בסצנת האמנות הישראלי - עירית זומר, יהודית חביב, רבקה סקר, ושפרה שליט אינטרטור. הפרויקט הושק ב-2008 לראשונה כהרצה, והחל בשנה זו יוצג אחת לשנתיים בתל אביב. ARTLV מבקש להציב את סצינת האמנות המקומית בקדמת הבמה של עולם האמנות העכשווית, ומתוכנן להציג בסמיכות לביאנלות באתונה ובאיסטנבול, כחלק ממשולש אירועי אמנות ים תיכוני.

התצוגה תתפרס על פני מספר חללים במתחם נחושתן שבקרבת נווה-צדק. בתערוכה ישתתפו אמנים ישראלים ואמנים אורחים מרחבי העולם, והיא תעסוק במחקר אורבני ובתהליכי שינוי עירוניים.

כהמשך לתערוכה המרכזית, יוצגו מספר עבודות במרחב העירוני- לאורך מסלול שיוביל ממרכז העיר אל מתחם התערוכה. עבודות אלה נבחרו ויאצרו על ידי מיכאל גדליוביץ, עורך מארב ואוצר שותף של הביאנלה ביחד עם מעיין שלף.

במתחם נוסף יוצג הפרויקט אמן-אוצר-אמן על פי המודל שזכה להצלחה ב-2008 ובבסיסו חופש אוצרותי לאמנים המציגים. את הפרויקט יוביל השנה מנהל הגלריה לאמנות באום אל פאחם, סעיד אבו שקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully