וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

16 שנות מאסר לתושב חולון שהרג צעיר בן 23

עדי שמחוביץ

14.7.2009 / 13:15

בוחני התנועה של המשטרה חשבו תחילה כי חן בניהו מת בתאונת דרכים. רק לאחר מכן התברר כי יעקב ביטון ירה בו למוות מפני שבניהו הקניט את חברתו

בית המשפט המחוזי בתל אביב, גזר היום (שלישי) 16 שנות מאסר על יעקב ביטון, בן 21 מחולון, שהורשע בהסדר טיעון בהריגתו של חן בניהו. כמו כן קבע בית המשפט כי ביטון ישלם למשפחתו של בניהו פיצויים על סך 100 אלף שקלים.

בניהו, אף הוא תושב חולון, נמצא כשהוא ירוי ברכבו בחודש אפריל 2007, לאחר שהתנגש במשאית. בוחני התנועה של המשטרה, חשבו תחילה כי בניהו מצא את מותו בתאונת דרכים, אך לאחר שגופתו נשלחה למכון לרפואה משפטית, חלה תפנית בחקירה, כאשר בחזהו התגלה קליע.

בהמשך החקירה התברר כי ביטון ירה בבניהו למוות על רקע אמירה שהפנה בניהו לעבר חברתו של ביטון ונמלט מזירת האירוע. המשטרה פרסמה בעקבות המקרה הודעה בה היא מבקשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחר ביטון ולאחר כחודש הוא אותר ונעצר.

השופט אורי שוהם, שעמד בראש הרכב השופטים במתן גזר הדין, אמר כי "על אופיו העברייני של הנאשם ניתן ללמוד גם מהתנהגותו לאחר האירוע, כאשר נמלט מאימת הדין ונעצר לאחר למעלה מחודש ימים בעקבות חיפושים אינטנסיביים של המשטרה. הננו סבורים כי יש להשית על הנאשם את העונש המופיע בהסדר הטיעון ברף העליון המוצע על ידי התביעה וגם בכך יש להקל במידה רבה עם הנאשם".

  • עוד באותו נושא:
  • הריגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully