וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנערים תקפו את נהג המונית וחטפו את הרכב

קובי מנדל

14.7.2009 / 10:27

שלושה נערים בני 14-15 תקפו נהג מונית בן 64 בנשר, השליכו אותו מהמונית ונסעו בה עד שהתנגשו בעמוד. "זו תקיפה מסוג חדש שצריך להיזהר ולהזהיר מפניה את נהגי המוניות"

המשטרה ממשיכה לנסות לאתר את שלושת הנערים שהיכו לפנות בוקר מכות נמרצות נהג מונית בן 64 מקרית מוצקין בעיר נשר. בניגוד להודעת המשטרה, הנהג המשתייך לחברת המוניות "שקם", נזקק לטיפול רפואי בבית החולים והבוקר שוחרר לביתו כשהוא חבול.

אברהם פריד, יו"ר ארגון בעלי המוניות מסר לוואלה! חדשות כי שוחח הבוקר עם הנהג, תושב הקריות וכי זה סיפר לו כי בתחנה שבה הוא עובד התקבלה הזמנה טלפונית למונית לנשר. כאשר הגיע למקום אליו נקרא התנפלו עליו שלושה נערים כבני 15, היכו אותו "מכות רצח" כלשונו, השליכו אותו מהמונית, ומאז אין הוא יודע דבר ממה שאירע. "זוהי תקיפה מסוג חדש שאנו צריכים להיזהר ולהזהיר מפניה את כל הנהגים ובמיוחד בחופש הגדול. עד היום הנהגים תודרכו להיזהר מפני מחבלים, גנבי רכב וסוחרי סמים והיום הם צריכים לדעת להיזהר גם מצעירים בני טובים השותים לשוכרה ופועלים מתוך שיעמום", אמר פריד.

שלושת הנערים, בני 14-15, השתלטו על המונית לאחר שתקפו את הנהג וניסו לנסוע ברכב כשהם בגילופין. הם החלו בנסיעה למרחק של כ-200 מטרים עד שהתנגשו בעמוד ונמלטו. טרם נעצרו חשודים כלשהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully