וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורשע השוטר שרמס מפגין במהלך פינוי עמונה

עדי שמחוביץ

14.7.2009 / 10:23

דודו אדרי, פרש ביחידת הפרשים של המשטרה, רמס עם סוסו מפגין בפינוי ההתנחלות עמונה ב-2006. השופטת: "הדהירה לעבר המתלונן היתה שלא לצורך, הנאשם רמס את שלטון החוק"

בית משפט השלום בירושלים, הרשיע הבוקר (שלישי) את דודו אדרי, פרש ביחידת הפרשים של המשטרה, בתקיפה הגורמת חבלה של ממש, לאחר שרמס מפגין תחת פרסת הסוס במהלך פינוי ההתנחלות עמונה בחודש פברואר 2006. השופטת רבקה פלדמן-פרידמן כתבה בהחלטתה כי "הנאשם דהר לעבר המתלונן כאשר הוא אינו יכול שלא לראות אותו, לא עשה ניסיון למנוע פגיעה במתלונן והתוצאה היתה צפויה ובלתי נמנעת. עצם הדהירה לעבר המתלונן היתה שלא לצורך".

המחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים קיבלה בסיפוק את החלטת בית המשפט. "בית המשפט אימץ את עמדת מח"ש וקבע כי הנאשם, פרש ביחידת הפרשים של משטרת ישראל, הדהיר את סוסו לעבר המפגין באירועי עמונה ורמס אותו באמצעות סוסו. הנאשם לא רק רמס את המפגין, אלא במעשיו החמורים גם רמס ברגליו את שלטון החוק".

עוד נמסר ממח"ש כי "בהכרעת דינו, העביר היום בית המשפט מסר ברור וחד לשוטרים שגם בהפגנות לא כל האמצעים כשרים. בית המשפט דחה את טענות הנאשם, כי איבד שליטה על סוסו וקבע כי הנאשם הדהיר את הסוס אל עבר המפגין, כאשר לא היה כל צורך בכך וגרם לו חבלה של ממש. מעדויות שנשמעו בתיק עולה כי דריסתו של הסוס את המפגין, עלולה היתה לגרום לחבלה חמורה או אפילו לגרום למותו של המפגין".

  • עוד באותו נושא:
  • מח"ש
  • עמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully