וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: הנערות היכו וכיבו סיגריה על חברתן

עדי שמחוביץ

14.7.2009 / 10:08

כתב אישום הוגש נגד שלוש קטינות שנעצרו בשבוע שעבר בחשד שתקפו את חברתן. השלוש היכו וכיבו סיגריות על הנערה לאחר שחשדו כי קיימה קשר רומנטי עם חבר של אחת מהן

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (שלישי) לבית המשפט לנוער ברחובות כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד שלוש קטינות הנאשמות בתקיפת חברתן בשל חשדן שקיימה קשר רומנטי עם חבר של אחת מהן. שלוש הנאשמות נפגשו עם חברתן, הטיחו בה את ההאשמות, כיבו עליה סיגריה ואיימו עליה באמצעות סכין.

בשבוע שעבר נעצרו שלוש הנערות, בנות 16 מרחובות, בחשד כי איימו בסכין וכיבו סיגריות על הנערה בת ה-17. הנערה הגיעה בשעת לילה מאוחרת לתחנת המשטרה כדי להתלונן על הנערות. על פי החשד, השלוש ביקשו מהנערה לרדת מביתה ולאחר מכן הובילו אותה לאזור מבודד ושם כיבו עליה סיגריות והצמידו סכין לגרונה. אחותה של הנערה שהגיעה למקום הזעיקה את האב וכשזה הגיע נמלטו הנערות.

פקד שי שכהן מתחנת רחובות, אמר לוואלה! חדשות, כי "מדובר בארבע חברות שהסתכסכו אחת עם השנייה משום שבן זוג של אחת מהן התחיל לצאת עם חברה אחרת מהחבורה ויתר הבנות ראו בזה בגידה. השלוש החליטו שהן צריכות לסגור איתה חשבון". בחקירה אמרו הנערות כי החברה שיקרה להן במשך תקופה ארוכה והשיא היה כאשר היא התחילה לצאת עם החבר. "רצינו ללמד אותה לקח שלא צריך לשקר".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully