וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח צעיר במסעדה ונדון למאסר עולם

עדי שמחוביץ

13.7.2009 / 18:47

יחזקאל באשה הורשע ברצח סועד במסעדת שיפודים ברמת גן לפני 3 שנים. בנוסף למאסר, הוא ישלם פיצוי כספי למשפחת הקורבן

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (שני) עונש מאסר עולם על יחזקאל באשה, בן 37, שהורשע ברצח של יצחק ג'ורג'י, בן 25 במהלך קטטה במסעדה ברמת גן לפני כשלוש שנים.

ביולי 2006 ישב באשה עם חברו יצחק מימוני במסעדת שיפודים ברמת גן, כשלפתע נכנס ג'ורג'י, ניגש אל באשה והיכה אותו בראשו. המעשה הוביל לקטטה אלימה במסעדה, שכללה בין השאר זריקת כסאות. כשעזבו באשה ומימוני את המסעדה, הם נתקלו בג'ורג'י ברחוב והתנפלו עליו. באשה החזיק סכין שלקח מהמסעדה ודקר את ג'ורג'י למוות.

לאחר הרשעתו של באשה, בפברואר 2009 ביקש סנגורו, עו"ד ירום הלוי, מבית המשפט את ביטול ההרשעה לאור ראיה חדשה: סרט ממצלמת אבטחה של המסעדה הנצפית בהילוך איטי. הרכב השופטים, בראשות השופט אברהם טל, דחה את הבקשה.

בנוסף לעונש המאסר, חייב בית המשפט את באשה לשלם למשפחתו של ג'ורג'י פיצויים. הוריו של ג'ורג'י ואחיו הצעיר יקבלו 228,000 שקל כל אחד. אחותו ואחיו הבכור יקבלו 80,000 שקל כל אחד. "יש לזכור שסבלם של האחים והאחות של המנוח נובע לא רק מהיותם קרובים למנוח, אלא גם מעצם העובדה שתפקוד הוריהם נפגע בשל מות המנוח והם מתקשים לקבל תמיכה כלכלית ונפשית", כתבו השופטים בהחלטתם.

ד"ר דנה פוגץ', ראש מרכז נגה הקריה האקדמית אונו, המייצגת את משפחתו של ג'ורג'י אמרה בתגובה להחלטה: "אנו מברכים על כך שבית המשפט נתן ביטוי כה משמעותי לסבל שגרם הנאשם למשפחת הנרצח, שכן במקרה זה משפחה שלמה נפגעה. אנו קוראים לכל השופטים לעשות שימוש בכלי של התסקיר קורבן, גם בעבירות המתה וזאת כדי ללמוד על מצוקתם של הנפגעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully