וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחים אבוטבול ירצו את מאסרם בתא משותף

איילה חננאל

13.7.2009 / 17:50

השב"ס אישר כי פרנסואה 'הגדול' ואסי אבוטבול, בניו של פליקס אבוטבול, ירצו מהיום את מאסרם בתא משותף בבית הכלא גלבוע לאחר שהופרדו כי הוגדרו כ"מסוכסכים"

האחים פרנסואה ואסי אבוטבול ירצו מהיום (שני) את מאסרם בתא משותף בבית הכלא גלבוע, הסמוך לכלא שאטה בבית שאן. הדבר התאפשר לאחר שבשירות בתי הסוהר הסכימו לבקשת עורכי הדין של האחים, המוגדרים כ"עצירים טעוני הפרדה", לשהות באותו התא.

האחים אבוטבול כבר שהו באותו תא ואף העבירו את סדר הפסח האחרון יחדיו בכלא. אז סיפרו בשב"ס כי כאשר נפגשו בכלא, "הפגישה הייתה טעונה ברגשות רבים, חיבוקים הדדיים והשלמת פערים והעלאת זיכרונות משותפים". עם זאת, השניים הופרדו לאחרונה לאחר שבשב"ס נטען נאלצו להפריד בין אסי לפרנסואה, לאחר שנקלעו למספר ריבים ביניהם. בשב"ס הבהירו כי "השניים הופרדו בפעם הקודמת עקב ריב שהיה ביניהם. במודיעין הם מוגדרים כמסוכסכים".

אולם, עו"ד מירון רוזנטל וג'קי סגרון המייצגים את האחים אבוטבול, טענו כי"מדובר בטענת סרק" והגישו עתירות ובקשות חוזרות ונשנות בשם השניים לבית המשפט, בהם טענו כי היחסים בין האחים טובים וכי כלל אינם מסוכסכים. לבסוף, כאמור, אישרו בשב"ס כי השניים יחזרו לרצות את עונשם בתא משותף. כזכור, אסי הורשע החודש בהיותו ראש ארגון פשע ונידון ל-13 שנות מאסר ואילו על פרנסואה הגדול, נגזרו בשבוע שעבר 22 חודשי מאסר בגין תקיפת אשתו.

בתוך כך, בית משפט השלום בנתניה גזר היום בצהריים שמונה חודשי מאסר בפועל ושנת מאסר על תנאי על אדם אבוטבול אשר הורשע בעבירות של סחיטה באיומים והיזק בזדון. אדם אבוטבול הינו בנו של צ'רלי אבוטבול ואחיו של פרנסואה 'הקטן' ואביב אבוטבול המרצים אף הם מאסר. אדם אבוטבול כבר ריצה כמעט שני-שליש מתקופת המאסר שנגזרה עליו היום בעת ששהה במעצר ולכן בכוונתו להגיש כבר בחודש הבא בקשה להפחתת שליש מגזר הדין. אם הבקשה תאושר הוא ישוחרר תוך חודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully