וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמרות הסקסיות בלבנון מעדיפות ילדים

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

13.7.2009 / 19:32

משה דץ, מאחוריך: לאחר שהואשמו כי שירי האהבה שלהן והקליפים הסקסים הנלווים אליהם עוררו ריבי קנאה בין גברים לנשותיהם, החליטו זמרות לבנון לפנות שוב לקהל הילדים

לאחר שכבשו את המגרש של המבוגרים, פונות זמרות לבנון אל המגרש של הילדים. גדולות הזמר הלבנוני, ביניהן הייפא ווהבי, ננסי עג'רם ודומיניק, החליטו לחדש את המלחמה על תשומת ליבם של הילדים והן עושות את זה עם הרבה אמוציות והתלהבות. עג'רם טוענת שהשיר החדש הוא "הפתעה", ווהבי מצלמת קליפ עם במאי מפורסם, ואילו דומיניק זועמת על ווהבי וטוענת שהיא גנבה לה את השיר שהתכוונה להקליט.

לפני מספר שנים החליטו במפתיע הזמרות הלבנוניות המפורסמות ברחבי העולם הערבי לקחת פסק זמן מהקלטת שירי אהבה, כפי שעשו עד אז, ולפנות לשירי ילדים. הסתבר כי הזמרות היפהפיות הצליחו לעורר ויכוחים עזים בין גברים ערבים, שצפו בקליפים הסקסיים של הזמרות, לבין נשותיהם. הסערה שעוררו הוויכוחים הגיעה אפילו לפרלמנט המצרי, שם קראו חברות פרלמנט להפסיק לשדר את הקליפים "לשם שמירה על האחדות המשפחתית".

הזמרות הלבנוניות הנבוכות החליטו להרגיע את הרוחות ולפנות לקהל הילדים. לאור הצלחתן בעבר במגרש הילדים, החליטו כעת הזמרות הפופולריות להקליט שירים נוספים עבור קהל הילדים. ננסי עג'רם, שזה עתה ילדה את בתה הראשונה מילה, החלה בצילומי קליפ חדש שאת פרטיו היא שומרת בסוד. הייפא ווהבי תכולת העיניים, הנחשבת לאחת הזמרות הפופולאריות והנחשקות בעולם הערבי, מצלמת אף היא קליפ חדש עם הבמאי הלבנוני יחיא סעאדה, ואילו דומיניק מאשימה את ווהבי בגניבת השיר ממנה.

לא רק בלבנון פונות הזמרות אל הילדים, אלא גם במצרים. הזמרות אמאל מאהר, שירין ושימא סעיד הודיעו זה מכבר כי בכוונתן להקליט שירי ילדים. "מאז שילדתי את בני חסן חשבתי להקליט שירים לילדים", סיפרה סעיד. עוד היא סיפרה כי בשבועות הקרובים אף תצלם קליפ לשיר. משה דץ והכבשה שושנה, ראו הוזהרתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully