וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט יוצא להגנת זקן: "מדובר במסע רדיפה"

עדי שמחוביץ ופנחס וולף

13.7.2009 / 12:09

הפרקליטות הודיעה לראש לשכתו של ראש הממשלה לשעבר, כי היא שוקלת להעמידה לדין בפרשת האזנות הסתר בלשכתו. יועץ התקשורת של אולמרט: "מדובר בעניין מופרך מיסודו"

הפרקליטות הודיעה היום (שני) לשולה זקן, ראש לשכתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, כי היא שוקלת להעמידה לדין בפרשת האזנות הסתר בלשכתו של אולמרט בתקופת היותו שר התמ"ת. עו"ד אורי קורב מפרקליטות מחוז ירושלים הודיע היום לעורך דינה של זקן, מיכה פטמן, כי החלטה סופית תתקבל לאחר עריכת שימוע לזקן בפני פרקליט מחוז ירושלים, עו"ד אלי אברבנאל.

בעקבות כך, יצא אמיר דן, יועץ התקשורת של אהוד אולמרט, להגנתה של זקן ואמר, כי "מדובר בעניין מופרך מיסודו, שהוא חלק ממסע רדיפה כנגד שולה זקן. לאולמרט, שהוא 'המואזן' כביכול, אין שום טענה בעניין זה, וחבל שהפרקליטות מבזבזת זמן ומשאבים על שטות שכזו". מקורביו של אולמרט אמרו לוואלה! חדשות כי, "מדובר בשטות מוחלטת. ברור לחלוטין למה הפרקליטות מנסה להפעיל לחץ על שולה זקן דווקא עכשיו".

זקן נחקרה בפרשת האזנות הסתר באוגוסט 2008 ולאחר בחינת הראיות שאספה המשטרה הוחלט על עמדתה לדין, בכפוף לשימוע. זקן נחקרה בחשד כי במשך 3 שנים, בזמן תקופת כהונתו של אולמרט כשר התמ"ת וכשר האוצר, נהגה זקן באופן יומיומי להאזין לשיחות טלפון שקיים אולמרט עם גורמים שונים, ובין השאר עם שרים, פעילים פוליטיים ועוד.

האזנות הסתר בוצעו על ידי זקן עצמה או באמצעות פקידות מטעמה שעבדו בלשכתו של אולמרט. כשבוצעו האזנות על ידי הפקידות הן דיווחו לזקן על תוכן השיחות ולעיתים אף התבקשו על ידה להעלות על כתב את תמצית השיחות. ההאזנה נעשתה לשיחות שזקן או הפקידות העבירו לאולמרט כשהן מפעילות א פונקציית ה"השתק" בטלפון ונשארות על הקו. לדבריו של אולמרט, כל השיחות בוצעו בלי הסכמתו ובלי שהיה מודע לכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully