וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה טעתה בכתובת, כתב האישום נמחק

איילה חננאל

13.7.2009 / 10:58

הנאשם היה אמור לקבל בדואר הודעה על כתב אישום בגין תקיפה בנסיבות מחמירות, אלא שההודעה נשלחה בטעות לכתובת אחרת. התוצאה: כתב האישום נמחק בבית המשפט

שוטרי תחנת משטרת קרית גת לא ידעו אם לצחוק או לבכות: כתב אישום שהוגש אמש (ראשון) נגד תושב קריית גת בגין תקיפה בנסיבות מחמירות נמחק בהסכמת התובע המשטרתי, זאת לאחר שהתברר כי ההודעה על כתב האישום, שאמורה היתה להגיע לבית הנאשם, נשלחה בטעות לכתובת אחרת.

נגד הנאשם, בן 24, המתגורר בשד' גת בקרית גת, הוגש כתב אישום המייחס לו תקיפה בנסיבות מחמירות, לאחר שלפני כשנה הוא ואחיו היו מעורבים בקטטה. לפי כתב האישום, הנאשם ואחיו דרשו חוב כספי מאדם אחר, שהזעיק את חבריו. בשלב הזה, כך נטען, התפתחה קטטה במהלכה תקף הנאשם מי מבין המעורבים האחרים בנסיבות מחמירות.

בספטמבר 2008 שלחה המשטרה הודעה לנאשם לפיה עומד להיות מוגש נגדו כתב אישום. ואולם, ההודעה נשלחה בטעות לכתובת אחרת, ברח' התמרים, כתובת שבה הנאשם לא התגורר מעולם. סנגורו של הנאשם, עו"ד איתמר סיון, טען בדיון שהתקיים אתמול בבית משפט השלום בקרית גת, כי הנאשם לא קיבל הודעה על כתב האישום לביתו בשדרות גת, ולכן לא יכול היה להתגונן באמצעות שימוע מקדים.

התובע, עו"ד אוהד חן, הודה כי ההודעה נשלחה לכתובת ברח' התמרים למרות שבמסוף המשטרתי ובחומר החקירה הכתוב צוינה הכתובת הנכונה. בתחילה הוא עוד סירב למחוק את כתב האישום, אולם בעקבות המלצת בית המשפט, הוא נאות לעשות זאת. בעקבות טענות הסנגור ודברי התובע, הורה השופט אילן אינפלד למחוק את כתב האישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully