וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקיסטן: "בן לאדן לא נמצא בשטחנו"

טלי גולדשטין

12.7.2009 / 11:01

שר הפנים הפקיסטני אמר בראיון כי מנהיג אל קאעדה ובכירי הארגון לא מסתתרים בפקיסטן אלא באפגניסטן. "מתקפות הטילים של ארה"ב מיותרות"

אוסמה בן לאדן וצמרת הנהגת ארגון אל קאעדה לא נמצאים בפקיסטן, ולפיכך מתקפות הטילים של הצבא האמריקאי במדינה לא ישיגו דבר, כך התבטא היום (ראשון) שר הפנים הפקיסטני. "אם בן לאדן היה בפקיסטן, היינו יודעים על כך, במיוחד לאור כל אלפי החיילים שהצבנו באזורי הספר בגבול עם אפגניסטן בחודשים האחרונים", אמר רחמן מליק בראיון ל"סאנדי טיימס". "אם אוסמה ובכיריו היו באזור, הם היו נתפסים. לפי המידע שבידינו אוסמה נמצא באפגניסטן, ככל הנראה במחוז קונאר", הוסיף השר הפקיסטני.

למרות שממשלת ארה"ב מכחישה את מתקפות הטילים בשטח פקיסטן, לדברי ממשלת פקיסטן, ארה"ב הוציאה לפועל מעל ל-40מתקפות בשטחה במהלך עשרת החודשים האחרונים, בהן נהרגו מאות בני אדם, בעיקר אזרחים.

להערכת מליק, המתקפות הן בזבוז זמן מאחר שצמרת אל קאעדה נמצא בצד השני של הגבול בכלל, במזרח אפגניסטן. "הם מצליחים ללכוד רק את דרג הביניים לא את הדגים השמנים", אמר מליק. "במתקפות נהרגים אזרחים ודבר זה גורם לעם לפנות נגד הממשלה. אנו מנסים לזכות בלב העם ובמתקפת טילים בודדת, הכל נהרס. בשבוע שעבר, נהרגו 50 איש במתקפה אחת", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully