וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: רצח את אשתו לעיני שניים מילדיהם

עדי שמחוביץ

12.7.2009 / 11:09

יצחק בוחבוט מבית שאן דקר לפני כחודש למוות את אשתו רויטל באמצעות סכין מטבח. בחקירתו טען בוחבוט כי ביצע את הרצח מאחר שלא יכול היה לסבול את התנהגות אשתו

כתב אישום הוגש הבוקר (ראשון) בבית המשפט המחוזי בנצרת, נגד יצחק בוחבוט, בן 41 מבית שאן. בוחבוט הואשם כי לפני כחודש רצח את אשתו רויטל בדקירות סכין מטבח. מכתב האישום עולה כי הרצח אירע מול שניים מילדיהם וכי במהלך נישואיהם התגלעו בין בני הזוג סכסוכים רבים, עקב מצב כלכלי קשה ועקב חשדות הדדיים על רקע רומנטי.

עוד עולה מכתב האישום כי הבעל אחז בשערות ראשה של רויטל, היכה בפניה באמצעות סטירות ואגרופים ודקר אותה פעמים רבות בגופה באמצעות הסכין, בכוונה לגרום למותה. "הנאשם דקר את המנוחה שלוש דקירות בחזה", צוין בכתב האישום, "וגרם לה לחתכים נוספים בפלג גופה העליון ובפניה. המנוחה ניסתה להתגונן, אולם התמוטטה על הרצפה".

רויטל שבה בתחילת חודש יוני לביתה בשעת לילה מאוחרת והתלוננה בפני בעלה שהדירה אינה מסודרת. בין השניים פרץ ויכוח שבשיאו ניגש הבעל למטבח, נטל סכין ודקר את אשתו בפלג גופה העליון מול עיני שניים משבעת ילדיהם. "לקחתי סכין מטבח ורצחתי אותה, לא יכולתי לסבול יותר", אמר בוחבוט בעת ששיחזר את הרצח לעיני חוקרי המשטרה.

לאחר המקרה כתב יצחק לילדיו: "אני אוהב אתכם, ככה תוכלו לשחק חופשי ואין אף אחד שירים אתכם מהשערות". יצחק ורויטל היו מוכרים למשטרה, לאחר שהגישו תלונות הדדיות. "הייתי כחומה בצורה בשבילכם", הוסיף האב במכתב שהעביר לידי פרקליטיו, עורכי הדין בועז ראובן ויהל בן עובד שנפגשו עמו בבית הכלא צלמון.

בפנייה אישית לאחד מילדיו כתב האב יצחק: "עכשיו אתה לא תבכה כשמדברים אליך". לבנו הבכור בן ה-13 כתב: "תהיה חזק כמו שרק אתה יודע". לבתו כתב: "תמשיכי להיות כמו שאת, דואגת לכולם", ולאחותה הוסיף: "תוכלי לשחק חופשי, אין אף אחד שירים אותך מהשערות". לבן נוסף כתב: "תמשיך להיות שקט, זה בסדר להיות שקט, אבא אוהב אותך, תהיה רגוע". בוחבוט חתם את המכתב: "אוהב את כולכם כאחד, עשיתי הכל כדי שנהיה ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully