וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורי הנהג הדורס מבית שמש: לא ייתכן שאסף שתה

איילה חננאל ונעמה טלמור

12.7.2009 / 8:28

הוריו של אסף מימון, שגרם ככל הנראה לתאונה הקטלנית בבית שמש, מסרבים להאמין שבנם שתה אלכוהול לפני הנסיעה האחרונה בחייו. "הוא אפילו לא עישן סיגריות"

"הוא היה ילד טוב, שאפילו לא עישן סיגריות ולא שתה אלכוהול". כך אמרו הוריו של אסף מיימון, הנהג שעל פי חשד המשטרה גרם לתאונה הקטלנית שאירעה בסוף השבוע בבית שמש. בעדות שמסרו במשטרה, ציינו ההורים כי "אסף רק רצה ללכת לבריכה בצהרים. לא ייתכן שהוא שתה ועלה להגה". בנוגע לעדויות לפיהן אסף נראה לפני התאונה משתטה בבריכה, אמרו ההורים כי "זה ילד שרק אוהב לעשות שטויות".

בתוך כך, גורם בכיר בצוות החקירה סיפר כי בידי המשטרה ישנן עדויות לכך שנהג ה-ב.מ.וו מימון, נהג בגילופין. העדויות הגיעו מפיהם של צעירים שראו את אסף שותה אלכוהול בבריכה, לפני שהתיישב מאחורי ההגה בדרכו חזרה לבית שמש. מחקירת המשטרה עולה כי רכב ה-ב.מ.וו איבד שליטה ככל הנראה בעקבות מהירות מופרזת באחת הפניות. כשניסה ליישר את הרכב, הוא פגע ברכב שהגיע מולו מסוג סובארו.

התאונה שאירעה בכביש מכיוון קריית גת לכיוון בית שמש גבתה את חייהם של שישה בני אדם. מהרכב הפרטי מסוג ב.מ.וו שבו נהג אסף, נהרגו גם משה אילוז בן 19 ושיר מלכה בת 16. נוסעים נוספים שהיו ברכב, נתנאל אדרי ואליהו אטיאס, מצבם מוגדר כבינוני ויציב והם סובלים משברים ופגיעות בבטן. מרכב הסובארו נהרגו אהרון סטולובסקי בן 63, אולגה רבינוביץ' בת 73 ואמו של אהרון, רחל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully