וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוניברסיאדה: האולימפית הפסידה במשחק על הארד

11.7.2009 / 20:45

שחקניו של ארז אדלשטיין פספסו מדליה היסטורית למרות הופעה נאה מול ארצות הברית שניצחה 80:91. כדיר בלט עם 28 נק'

הנבחרת האולימפית של ישראל בכדורסל הפסידה הערב (שבת) לנבחרת ארצות הברית במשחק על מדליית הארד באוניברסיאדה בבלגרד 91:80. שחקניו של ארז אדלשטיין הגיעו למשחק אחרי התבוסה המרה שספגו במשחק חצי הגמר מול סרביה, בתקווה להוציא מדליה היסטורית באליפות, אך האמריקאים הפגינו עליונות מדקות הפתיחה. שחקני הנבחרת יחזרו ארצה ביום ראשון, ולאחר התייעצות בין אדלשטיין למאמן צביקה שרף, יוחלט מי מהסגל יוזמן לנבחרת הבוגרת לקראת אליפות אירופה, ומי ייצג את ישראל במכביה.

ארצות הברית פתחה חזק מאוד את המשחק ועלתה ל-2:9. מקל ורותבארט החזירו את הנבחרת לתמונה עוד ברבע הראשון והשוו את התוצאה ל-14:14. האמריקאים קלעו באחוזים טובים, אבל יובל נעימי המשיך את המשחק המצוין מחצי הגמר ובסוף הרבע הראשון 22:24 לארצות הברית. לזאר היוורד, בוגר מכללת מרקט הוביל את האמריקאים ליתרון 8 בתחילת הרבע השני, כשמנגד המחליפים הישראלים מחטיאים לא מעט. אבי בן שימול ואלישי כדיר הורידו את ההפרש ל-5 וטיילור באטל האמריקאי קבע 36:43 לאמריקאים במחצית.

אלישי כדיר ורוברט רותבארט פתחו את הרבע השלישי מצוין בשביל הנבחרת, כש-8 נקודות של כדיר מורידות את ההפרש ל-52:49 בלבד לארצות הברית. ישראל המשיכה להראות טוב ברבע, כשגם גל מקל ובן שימול מצטרפים לדקות הטובות של שחקניו של אדלשטיין, אך מנגד דשון באטלר התעורר עם סיום הרבע וקבע 64:70 לארצות הברית. ג'ארויס ורנדו, מלך החסימות של ליגת המכללות, קלע 6 נקודות בפתיחת הרבע האחרון והחזיר את האמריקאים ליתרון דו ספרתי. ישראל, בעיקר בזכות כדיר, עוד עשתה קולות של קאמבק, אך האמריקאים העיקשים לא נשברו ובסיום 80:91 לארצות הברית.

קלעו לישראל: אלישי כדיר 28 ו-9 ריבאונדים, גל מקל 16, יובל נעימי 15, אבי בן שימול 10, רוברט רותבארט 9, יוני ניר 2. יוגב אוחיון, ניצן חנוכי ודניאל גור אריה שותפו אך לא קלעו. בלטו בארצות הברית: לייזר היוורד 14 ו-9 ריבאונדים, דשון באטלר 13, טלור באטל 12 ואיבן טרנר 10.

הנערות הפסידו ברבע הגמר

נבחרת הנערות של ישראל כשלה הערב ברגע האמת של אליפות אירופה לנערות דרג ב' שנערכת באילת כשהפסידה בחצי הגמר לנבחרת סלובניה 67:61. השחקניות של עדני דגן, שבמידה והיו מנצחות היו מעפילות לדרג א', פיגרו בהפרש דו ספרתי החל מאמצע הרבע השני, וגם נסיונות נושאים לקאמבק מול קהל ביתי לא עזרו והנבחרת תישאר בדרג ב' גם בשנה הבאה. בלטו בשורות ישראל: שירה בן ברק 15, הדר גוטין 12, אביגיל כהן 10 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים.

* נבחרת הנוער של ישראל, המודרכת על ידי דני פרנקו, הפסידה בחצי גמר טורניר "כוכבי העתיד" שנערך בלונדון לנבחרת ספרד 78:69. הנבחרת ניצחה בשישי את נבחרת הכוכבים הבריטית והפסידה לנבחרת הנוער האיטלקית. מחר תפגוש הנבחרת את נבחרת פולין על מקומות 3-4 בטורניר. בלטו בישראל: נמרוד טישמן 21, גיא דותן 8, כארם משעור 7.

* נבחרת הקדטים של ישראל, אותה מאמן רובי בלינקו, השיגה הערב ניצחון נאה בטורניר הכנה בקרואטיה על נבחרת צרפת 75:83. הנבחרת הובסה אמש מול הנבחרת המקומית, ולאחר המשחק הפנו טענות קשות כלפי השיפוט, אך היום התגברו על הצרות של ליל שישי, והציגו משחק מצוין. בלטו בשורות ישראל: נועם ליש 15, רם אליאספור 12, סרגיי זליקמן, אלכס צ'רנוביץ ואור סולומון 11. מחר תפגוש הנבחרת את מונטנגרו.

* נבחרת העתודה נשים של ישראל סיימה הערב את שלב הבתים באליפות אירופה לעתודה במקדוניה עם הפסד 80:69 לנבחרת רומניה. שחקניותיה של דליה בושינסקי יפגשו במשחק רבע הגמר את נבחרת בלגיה החזקה, שצפויה לסיים את חלום ההעפלה לדרג א' בשלב מוקדם. בלטו בשורות הנבחרת: מורן שטרית 19, דנה יהלומי 18, רוני בן נון 16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully