וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשל"צ רוצה להשאיר את דימארקו ג'ונסון

11.7.2009 / 20:06

הפורוורד האמריקאי שהגיע במהלך העונה שעברה, הוא האופציה המועדפת על הקבוצה לעמדת הגבוה הזר. טל דן יחזור מנס ציונה

מכבי ראשון לציון הייתה הקבוצה הראשונה שהחתימה מאמן לעונה הקרובה, כאשר יום לאחר הפיינל פור מינתה את אפי בירנבוים במקומו של עופר ברקוביץ' לקראת העונה הקרובה. למרות זאת, חודש וחצי לאחר מכן, הסגל של ראשון לציון ריק משחקנים, וגם שלושת השחקנים שהיה לקבוצה אופציה עליהם, שוחררו. בירנבוים ועוזרו רועי חגי צופים בקלטות של שחקנים זרים, במקביל למגעים שהם מקיימים עם שחקנים ישראלים, וככל הנראה כבר בימים הקרובים יעשו פעולה על מנת לנסות להשאיר את הפורוורד דימארקו ג'ונסון בקבוצה. בקבוצה היו רוצים להשאיר גם את לארי אובאנון, אך עלותו הגבוהה מטרדפת בשלב זה את המהלך.

ג'ונסון (33, 2.05), הגיע לראשון לציון עם תחילת הסיבוב השני, והפך ברגע לאחד השחקנים היעילים בקבוצה. ג'ונסון כבר שיחק בעבר במדי עירוני אשקלון, ואף היה מועמד למכבי תל אביב אחרי שנבחר בסיבוב הראשון בדראפט 1998. ב-11 משחקים בעונה שעברה רשם ג'ונסון 18.8 נקודות ו-7.3 ריבאונדים למשחק. חלק מהחששות של ראשון כלפי ג'ונסון היא לגבי כושרו של השחקן, ובקבוצה מתלבטים האם לקחת את הסיכון של החתמת השחקן על אף עובדה זאת.

בגזרת הישראלים בראשון לציון מחכים לתגובתו של גוני יזרעאלי על הפנייה שעשתה הקבוצה לשחקן עוד בשבוע שעבר, אך השחקן טרם החליט בינה לבין הפועל עפולה. במידה ויזרעאלי לא יגיע, ינסו בקבוצה לעשות מהלך של החתמת רכז ישראלי בכיר, או לחילופין, החתמת רכז זר לצד רכז צעיר. הפורוורד טל דן(22, 1.95), שרשם עונה מצוינת במדי עירוני נס ציונה מהלאומית עם 17.7 נקודות ו-5.6 ריבאונדים למשחק, יחזור לקבוצה, ובראשון שוקלים להשאיר גם את הפורוורד רז זהביאן שהגיע ממכבי אשדוד בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully