וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשי אמבולנס פרטי תקפו צוות מד"א

קובי מנדל

11.7.2009 / 17:27

צוות אמבולנס של חברה פרטית מהמגזר הערבי תקף את צוות מד"א שהוזעק לפנות נפגעי תאונה ו"חטף" את אחד הנפגעים. "זוהי הפעם הראשונה בה חברה אחרת מתקיפה אותנו"

צוות של מגן דוד אדום הותקף היום (שבת) בידי צוות של חברת אמבולנסים פרטית מהמגזר הערבי. התקרית אירעה בעת שהצוות הוזעק לטפל בנפגעי תאונת דרכים עצמית בצומת שעב, שבגליל המערבי. צוות האמבולנס הפרטי שהגיע למקום דרש לטפל בפצועים גם הוא ולבסוף פינה אחד מהנפגעים. צוות מד"א פינה את שאר הפצועים.

יניב ריז, פרמדיק של מד"א, סיפר לוואלה! חדשות: "הוזעקנו לאזור כדי לטפל בנפגעים. בתוך כך עבר צוות חברת אמבולנסים פרטית ודרש שנאפשר להם לפנות את הפצועים, תוך אלימות ואיומים". לדברי ריז, "במקרים רבים אנחנו מותקפים על ידי פציינטים בהם אנחנו מוזעקים לטפל, אבל זוהי הפעם הראשונה בה מתקיף אותנו צוות של חברת אמבולנסים אחרת". הצוות הגיש תלונה למשטרה בעקבות המקרה.

בתוך כך, שלשום נעצרו סמנכ"ל חברת חקירות פרטית ועובד נוסף בחברה בחשד לביצוע מעקב לא חוקי אחרי מנכ"ל מגן דוד אדום, אלי בין. השניים חשודים בפגיעה בחוק הגנת הפרטיות ובהטרדה מאיימת. במד"א טוענים כי חברת החקירות קשורה לגורמים שמנסים לפגוע בעבודת הארגון. דובר מד"א ירוחם מנדולה, מסר כי "הנהלת מגן דוד אדום רואה בחומרה רבה את המעשים וככל הנראה מדובר בגורמים שונים המנסים מזה תקופה ארוכה להתנכל לארגון ולהכפיש את שמו. במגן דוד אדום משוכנעים כי גורמי אכיפת החוק יידעו למצות את הדין בחומרה עם החשודים ועם שולחיהם".

  • עוד באותו נושא:
  • מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully