וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע בוצע מעקב אחר מנכ"ל מגן דוד אדום?

איילה חננאל ונעמה טלמור

10.7.2009 / 10:22

המשטרה עצרה סמנכ"ל חברת חקירות פרטיות ועובד נוסף בחברה בחשד שעקבו אחרי מנכ"ל מד"א אלי בין. טרם נודע מי הזמין את המעקב. מד"א: "מדובר באנשים שרוצים להתנכל לנו"

סמנכ"ל חברת חקירות פרטית ועובד נוסף בחברה נעצרו אמש (חמישי) בחשד לביצוע מעקב לא חוקי אחרי מנכ"ל מגן דוד אדום, אלי בין. השניים חשודים בפגיעה בחוק הגנת הפרטיות ובהטרדה מאיימת.

סגן מפקד משטרת פתח תקווה, רב פקד ירון אחרק, אמר לוואלה! חדשות כי "לאורך השבוע האחרון, הבחין מנכ"ל מד"א בין כי ישנו רכב שעוקב אחריו במהלך נסיעותיו. במהלך אחת מאותן נסיעות, בין יצר קשר עם התחנה ובעקבות כך פתחנו בחקירה. אתמול הבחין המנכ"ל שוב ברכב ובפעילות מהירה נעצרו השניים שחשודים במעקב".

אחרק הוסיף כי "השניים סיפרו בחקירתם כי המעקב הוזמן על ידי גוף מסוים שכרגע אנו מנועים מלזהותו. מעבר לכך, השניים מסרבים לשתף פעולה ושומרים בחקירתם על זכות השתיקה. הדבר מעלה את רמת החשד למסוכנות". השניים יובאו היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בפתח תקווה.

במד"א טוענים כי חברת החקירות קשורה לגורמים שמנסים לפגוע בעבודת הארגון. דובר מד"א ירוחם מנדולה, מסר כי "הנהלת מגן דוד אדום רואה בחומרה רבה את המעשים וככל הנראה מדובר בגורמים שונים המנסים מזה תקופה ארוכה להתנכל לארגון ולהכפיש את שמו. במגן דוד אדום משוכנעים כי גורמי אכיפת החוק יידעו למצות את הדין בחומרה עם החשודים ועם שולחיהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully