וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוחרי הסמים מבני ברק - נערים בני 14 ו-17

איילה חננאל

9.7.2009 / 20:15

שני אחים חשודים כי נהגו למכור סמים מסוג חשיש וחגיגת לקטינים בתוך כותלי בית הספר, ואיימו על נער בן 15 שביקש לדווח עליהם למשטרה

בית משפט השלום לנוער בתל אביב האריך היום (חמישי) בשלושה ימים את מעצרם של שני אחים בני 14 ו-17 מבני ברק שחשודים כי נהגו למכור סמים לקטינים ואף לתקוף ולאיים על נער בן 15, שביקש לדווח על מעשיהם למשטרה. בימ"ר תל אביב התנהלה בשבוע החולף חקירה, לאחר שעלה החשד כי השניים סחרו בסמים מסוג חשיש וחגיגת.

מחקירה ראשונית עולה כי שני האחים נהגו למכור את הסמים בתוך כותלי בית הספר שבו הם לומדים ומחוצה לו. על פי החשד, האח הגדול היה נוהג לשלוח את אחיו הקטן לתחנה המרכזית בתל אביב על מנת לרכוש במקום כדורי חגיגת, שנמכרו לאחר מכן לחבריו. האח הצעיר שרכש את הסמים, החל להשתמש אף הוא בכדורי חגיגת ובחקירתו סיפר על כך שנקלע כתוצאה מכך להזיות.

בשכונת פרדס כץ שבה מתגוררים השניים, פשטה שמועה על כך שהאחים סוחרים בסמים. שני החשודים שגילו כי נער בן 15 עומד לדווח למשטרה על מעשיהם, איימו לדקור אותו ואף סחטו ממנו מאות שקלים. האח הגדול הודה בחקירתו כי בעת שהיה שיכור תקף את אחיו הקטן, שבר בקבוק על ראשו ואף גלגל אותו במדרגות הבניין שבו הם מתגוררים. השניים נעצרו אתמול על ידי חוקרי הנוער ומשרד הסמים בימ"ר תל אביב והיום כאמור הוארך מעצרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully