וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדס: "אין לי קשר פורמלי לעסקת המדבקה"

עומר רבין

9.7.2009 / 20:57

בכיר המוסד לשעבר והממונה על המשא ומתן לשחרור גלעד שליט מתנער מפרשת המדבקה: "היכרותי עם המיזם כללה לימוד הנושא בלבד"

האחראי על תיק שליט, בכיר המוסד לשעבר חגי הדס, החליט לפרסם הערב (חמישי) הודעה רשמית בה הוא מבהיר כי לא קיים כל קשר רשמי בינו לבין חברת "סקיי-לייף", משווקת מדבקת הפלא.

"בימים האחרונים שורבב שמי כמחובר לאירוע כלכלי המעורר תהיות. הריני להבהיר באופן חד משמעי כי ביני ובין המיזם המדובר אין ולא הייתה כל התקשרות פורמאלית עסקית. לא שימשתי דירקטור, לא בעל מניות ולא בשום תפקיד אחר בחברה", כתב הדס בהודעתו והוסיף: היכרותי עם המיזם נמשכה תקופה קצרה ביותר, שכללה מצידי לימוד הנושא בלבד".

יש לציין כי בשבוע שעבר צוטט הדס בכמה עיתונים כלכליים כשהוא מצהיר שניסה את המדבקה בעצמו על גבי הטלפון הסלולרי שלו והופתע מהתוצאות והביע את תמיכתו במיזם ובאיש העסקים אריק קליין העומד בראשו. עם העלאת סימני השאלה הקשים באשר לנכונות העיסקה עליה הכריז קליין והתנערות החברות שננקבו על ידו מהעסקה - פרסמה לשכת ראש הממשלה הודעת תמיכה בהדס והבהירה כי נבחר לתפקידו על סמך נסיונו הבטחוני בלבד ואין בין מינויו זה לבין עסקיו הפרטיים דבר.

בתגובתו הערב התייחס חגי הדס גם לעניין שליט וכתב: "בתחילת חודש יוני פנה אלי ראש הממשלה, וביקשני להתפנות, על מנת לקחת על כתפיי את ניהול המו"מ להשבת גלעד שליט. נעניתי למשימה, תוך הבנה שסדר העדיפויות הלאומי קודם לאישי. כפי שעד כה פעלתי בשירות המדינה, אמשיך להתמקד בהשלמת משימתי הנוכחית – השבת גלעד שליט הביתה בריא ושלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully