וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: 2 צעירים אנסו ותקפו נשים באזור השרון

איילה חננאל

9.7.2009 / 18:32

בית המשפט התיר היום לפרסם כי השניים, תושבי טירה ויפו, עומדים על פי החשד מאחורי מספר מעשי אונס אכזריים. אחת הנאנסות, עובדת זרה: "אחד אנס אותי והחבר שלו הסתכל ונהנה"

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

המשטרה חושדת כי שני צעירים מטירה ומיפו, בני 22 ו-19, עומדים מאחורי מספר מעשי אונס שאירעו בחודשים האחרונים באזור השרון. מחקירת המקרים עולה כי חלק מהנשים אף נשדדו ולאחר מכן נאנסו באכזריות. השניים חשודים כי אנסו ותקפו עובדת זרה סמוך לתל מונד, תקפו ושדדו נשים ברמת השרון וניסו לאנוס אישה שנתקעה עם רכבה בצד הדרך.

שתיים מהקורבנות העידו היום (חמישי) במשטרה. העובדת הזרה מהפיליפינים, שנאנסה בחודש מאי האחרון בדרך לעבודתה בבית קשישה בתל מונד, העידה כי שני הצעירים הציעו לה טרמפ ולאחר היסוס הסכימה מפני שחששה לאחר עבודתה. לטענתה, השניים סטו מהכביש לפרדס סמוך ואנסו אותה לאחר שכפתו אותה באמצעות חגורת הבטיחות של הרכב. עוד טענה המתלוננת כי השניים הכו אותה, גנבו את תיקה ואת הטלפון הנייד שלה ונמלטו מהמקום תוך כדי שהם משאירים אותה חבולה ללא חפציה. לדבריה, "אחד אנס אותי והחבר שלו הסתכל ונהנה".

העובדת הזרה גררה עצמה לכביש הנמצא סמוך לכניסה למושבים כפר יעבץ ועזריאל ושם הבחין בה אחד מתושבי האזור כשהיא חבולה ונסערת. העובדת הצליחה לומר את שם המשפחה של מעסיקה ובעקבות כך נוצר קשר עם בנה של הקשישה שבה היא מטפלת, שיצר קשר עם המשטרה. בעדותה סיפרה העובדת כי "בשלב מסוים הבחנתי שהם לא נוסעים לכיוון תל מונד ושאלתי את הנהג למה הוא לוקח אותי לבית. פתאום הרכב נעצר ואז אחד מהם התחיל לתת לי סטירות ואגרופים". הצעירה ניסתה להתנגד, אך השניים הצליחו לבצע לדבריה את זממם.

אישה נוספת שהעידה היום במשטרה, היתה על פי החשד קורבן לניסיון אונס של השניים לאחר שנתקעה עם רכבה סמוך לצומת רעננה. האישה ראתה את שני הצעירים וסברה שהשניים מעוניינים לסייע לה בחילוץ הרכב. אלא שלדבריה, השניים גררו אותה לתעלה בצד הדרך ושם ניסו לאנוס אותה. האישה נאבקה בכל כוחה בשניים והצליחה לחמוק מהם. בעדותה סיפרה היום כי "אמרתי להם שחסרים לי מים ואחד מהשניים הצביע לעבר עץ סמוך לצומת ואמר לי 'יש שם מים'. קלטתי שמשהו פה מסריח וכשניסיתי לחפש את הטלפון הנייד שלי, אחד מהם תפס אותי בשיער, משך אותי לעבר מעקה הבטיחות ולאחר מכן לתעלה".

גם אני אמרתי "לי זה לא יקרה"

עוד סיפרה האישה בעדותה כי "נפלתי על הבטן ואחד מהם התחיל להכות אותי באגרופים לפנים. באותו הרגע הרגשתי שאני הולכת למות ואני לא יודעת מאיפה היו לי כוחות להילחם בו. כל הזמן הוא הכה אותי וצעק ואני החזקתי לו באבזם החגורה שלו. בשלב מסוים צעקתי שחבר שלי אמור להגיע למקום והוא נבהל ונמלט. נשארתי מוטלת בתעלה מבלי יכולת לזוז. כשהחבר שלי הגיע ועצר ליד הרכב שלי הוא קרא לי בשמי, אבל לא הייתי מסוגלת לצעוק איפה אני. רק לאחר מכן הוא ראה את היד שלי ומשה אותי החוצה".

האישה שהצליחה להימלט ביקשה להעביר מסר לכל הנשים. לדבריה, "כל בחורה צריכה לדעת שאסור לה לוותר בזמן תקיפה כזאת, היא כבר תמצא את הכוח להיאבק. אני לא יודעת מאיפה מצאתי את הכוח, אבל זה מה שהציל אותי. גם אני הייתי מאלה שחשבו ש'לי זה לא יקרה', רק הייתי תמיד קוראת על זה בחדשות. אני אפילו זוכרת שאמרתי לחברות שלי, רק כשזה קורה לך או למישהו שקרוב אליך, אתה מבין מה עבר על כל אותן נשים שקראת עליהן".

עוד אמרה האישה כי "מאז אותו לילה אני מפחדת מכל צליל, כל רעש קטן מקפיץ אותי, כשאני לבד בלילה אני נכנסת לחרדות ופחדים והלילות שלי טרופים וחסרי שינה. כל רמזור שאני עוצרת אני נועלת את הרכב ומוציאה גז מדמיע ומחזיקה אותו ביד עד שהרמזור יתחלף ואני לא מסוגלת כמעט להיכנס לחניון לבד בלי לפחד. אני מקווה שהצדק ייעשה והם יישבו שנים רבות בכלא".

צוות החקירה בפיקוד עירית נפתלי מצא כי ישנם סימנים המעידים כי השניים אכן עמדו מאחורי התקיפות וביצע חקירה תחת צו איסור פרסום, אשר חלקו הוסר היום על ידי בית המשפט. הצו אוסר עדיין את פרסום זהותם של שני החשודים בסדרת מעשי האונס, השוד והתקיפה.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully