וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן סימון: "אין בכוונתי לפרוש מהעבודה"

פנחס וולף

9.7.2009 / 18:21

יו"ר סיעת העבודה, ח"כ דניאל בן סימון מכחיש את הפרסומים שיחבור למורדי העבודה ויחד עמם יפרשו ממפלגת העבודה ויקימו מפלגה חדשה. "מפריחים שמועות חסרות בסיס לאוויר"

יו"ר סיעת העבודה, ח"כ דניאל בן סימון הכריז הערב (חמישי) כי אין בכוונתו לפרוש ממפלגת העבודה. בן סימון הביע זעם על הידיעות שפורסמו לפיהן יוחסה לו כוונה לפרוש יחד עם מורדי העבודה ולהקים מפלגה חדשה.

"אני חבר כנסת במפלגת העבודה ואת כל מה שיש לי לומר אומר אך ורק במסגרות של המפלגה, צר לי שכמה עיתונאים מנצלים את המשבר שאליו נקלעה מפלגת העבודה כדי להפריח שמועות חסרות בסיס באוויר". מקורביו של בן סימון ציינו כי זה לא חדש שלבן סימון יש ביקורת קשה הן כלפי השרים והן כלפי המורדים, עם זאת אין לו שום כוונה לעזוב את המפלגה.

מורדי העבודה, חברי הכנסת אופיר פינס, עמיר פרץ, איתן כבל ויולי תמיר, פועלים להקמת מפלגה חדשה. לפני כשלושה שבועות לא צלח הליך הגישור בין יו"ר מפלגת העבודה למורדים. המורדים מתנהלים כסיעה נפרדת ואינם משתתפים בישיבות הסיעה, ואינם מגיעים לבית המפלגה. המורדים הגיעו לאחרונה כי יש צורך לפרוש ממפלגת העבודה ולהקים מפלגה חדשה וכעת הם זקוקים לחבר מפלגה נוסף שיחבור אליהם כדי להתפלג מהמפלגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully