וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנס ורצח את בת דודתו והורשע לפי ה-DNA

עדי שמחוביץ

9.7.2009 / 10:53

בן 19 ממזרח ירושלים הורשע כי אנס ורצח את בת דודתו לפני כשנתיים על סמך בדיקת DNA של זרע שנמצא באיבר מינה. "אינוסה של הילדה מספק את ההסבר למותה"

בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע בתחילת השבוע נער בן 19 ממזרח ירושלים, ברצח, אונס ומעשה סדום של בת דודתו בת השש, על סמך בדיקת DNA. מהאישום עולה, כי ב-18 לינואר 2008, בשעות אחר הצהריים, יצאה הילדה מביתה למכולת השכונתית, כדי לקנות ממתקים. מספר שעות לאחר מכן נמצאה גופתה מוטלת בכוך הסמוך לבניין מגוריה, כשפלג גופה התחתון עירום וסימני חבלה על גופה.

בבדיקת גופתה של הילדה נמצא כי היא נאנסה ובוצע בה מעשה סדום, שנעשו תוך אלימות קשה. עוד נמצא, כי מותה של הילדה נגרם מחנק בעקבות לחץ על צווארה ופיה. בבדיקות נלקחו מגופת הילדה מספר דגימות מהפה, מהאף ומהציפורנים. מדגימה שנלקחה מאיבר מינה נתגלה זרע שהיווה את הראיה המרכזית בהרשעת הנער, שבזמן ביצוע המעשה היה קטין בן 17.

המשטרה דגמה נחקרים בפרשה וגם נלקחו דגימות באופן סמוי ממשפחתה של הילדה, שכניה ובעלי חנויות בשכונתה. הדגימות הצביעו על הנאשם ולאור זאת הוא נדגם בשנית באופן גלוי. הנער כפר באישומים נגדו וטען כי שהה בחנות חומרי הבניין של אביו, הנמצאת בסמוך, עד השעה 19:00 בערב.

על פי העדויות, הילדה יצאה מביתה לעבר המכולת בשעה 18:30 אחר הצהריים אך לעולם לא הגיעה ליעדה. ההגנה טענה לבעייתיות בבדית הד.נ.א, אך חרף זאת לא ביצעה בדיקה מטעמה. כמו כן, בדיקות מעבדה של חשודים אחרים לא התאימו לפרופיל הד.נ.א שנמצא על גופתה של הילדה: "ראיית הד.נ.א קושרת את הנאשם לעבירות האינוס ומעשה הסדום, אולם היא קושרת אותו גם לעבירת הרצח. אינוסה של הילדה מספק את ההסבר להמתתה, בין אם על מנת אפשר את ביצוע המעשים ובין אם למנוע מן המנוחה להפליל את הנאשם", כתבו השופטים בראשות השופט יעקב צבן בהחלטתם והוסיפו כי אין ראיה או הסבר שיש בהם כדי להחליש את המסקנה המתבקשת של הרשעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully