וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנוט הדוב לא יעבור דירה

טלי גולדשטין

9.7.2009 / 10:48

לאחר סכסוך משפטי בין שני גני חיות בגרמניה, הגיעו הצדדים לפשרה משפטית, במסגרתה יישאר הדוב הלבן בגן החיות בברלין, בתמורה למאות אלפי יורו

עכשיו באמת אפשר להירגע: גן החיות בברלין הסכים לשלם 430 אלף יורו לגן חיות גרמני אחר כדי להמשיך ולהחזיק בכוכב הלבן, הסופרסטאר דוב הקוטב קנוט, אותו ליווה עולם כולו מאז היה גור קטנטן.

אביו של קנוט היה שייך לגן החיות נומונסטר, הטוען לבעלות משפטית על קנוט ועל חלק מההכנסות הגבוהות שגן החיות של ברלין גרף מפרסומו. גן החיות של ברלין הציע בתחילה לגן החיות המתחרה 350 אלף יורו, אך הצד השני דרש 700 אלף יורו לפני ששני הצדדים הגיעו לפשרה.

בדצמבר 2006, נולד קנוט. במרץ 2007 גור דוב הקוטב העניק את הופעת הבכורה שלו. קהל רב וכ-400 כתבים מרחבי העולם חיכו לבואו של הידוען הצעיר לאחר שסיפורו ריגש את אזרחי גרמניה. קנוט הוא דוב הקוטב הראשון שנולד ונותר בחיים בגן החיות של ברלין בשלושים השנה האחרונות. אמו טוסקה, דובת קרקס לשעבר, דחתה אותו לאחר הלידה. אחיו מת כתוצאה מזיהום, אולם קנוט, הועבר לאינקובטור וניצל. הוא שרד, והפך לכוכב תקשורתי שכמותו לא ידע גן החיות של ברלין מאז היווסדו לפני 163 שנה.

ב-2007 לבדה, יצר קנוט הכנסות של למעלה מ-5 מיליון יורו לגן החיות בברלין ממכירות מוצרי לוואי שלו. גן החיות של ברלין מוכר כיום מוצרים רבים הנושאים את שמו של קנוט, לרבות צעצועים, פאזלים וצלצולים של טלפונים סלולריים.

לטענת הלנהלת גן החיות נומונסטר , הם השאילו את לארס, אביו של קנוט, לגן החיות בברלין ב-1999 מתוך ההבנה שהגור הראשון פרי חלציו של לארס ישוב אליהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully