וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילד מתבגר

רותם דרוב

9.7.2009 / 10:38

בית הקפה באצ'ו קרוב לגיל 15 וכיאה לילד מתבגר הוא עבר מתיחת פנים דרמטית וקיבל תפריט רחב יותר, למרות שאין לו בכלל מטבח

בית הקפה באצ'ו, השוכן כבר 15 שנה בפינת הרחובות קינג ג'ורג' ושלמה המלך בתל אביב, משלים בימים אלו מהפך שלם, הכולל שיפוץ והרחבת התפריט. הרענון כולל ויתור על הספות המיתולוגיות, ששיכנו דור שלם של סטודנטים לקולנוע, משוררות צעירות וקהל שחיפש בית קפה אחר, ואת מקומן תפס ריהוט בניחוח צרפתי.

הבעלים בועז טרגרמן, שבאמתחתו גם קפה "מרסנד" המיתולוגי בפינת הרחובות בן יהודה ופרישמן, מספר כי "במשך תקופה ארוכה הרגשנו שהתחרות ברחוב עלתה מצד אחד ומצד שני גם ספות הווינטג' התפוררו והתפרקו במשך השנים, במידה כזאת שאנשי מקצוע כבר לא הסכימו לקחת על עצמם את התיקון אז החלטנו ללכת לעבר מתיחת פנים".

הבאצ'ו שהתחיל בתוך גלידריית גורמה, אחת הראשונות בתל אביב, התפתח בהדרגה, עד שצמח להיות בית קפה עם מחלקת גלידה נרחבת. "אחת הבעיות הגדולות הייתה שבעצם לא היה פה תפריט אוכל, מעבר למשקאות קפה וגלידה, קצת אלכוהול וקצת כריכים מוכנים מראש", מסביר טרגרמן, "כי פשוט אין פה מטבח ובית קפה בלי מטבח זה כמו חתונה בלי תזמורת. לכן הרחבתי את התפריט, כשהמוטו שעמד לנגד עיני הוא אוכל טעים, פשוט וטרי כמו בבית".

גלידת דבש וצנוברים

בתפריט אפשר למצוא כריכים כמו "סלמי נוסטלגי" וכריך גבינת עזים עם דבש, אגוזי מלך וטימין, ויש גם קיש אורגני בטעמים משתנים כשכולם עולים 33 שקל. יש גם קרואסון קלוי עם גבינה ב-21 שקל ומגוון רחב של עוגות ביתיות כמו שזיפים, משמשים וג'ארבו – עוגה הונגרית עם שכבות דקיקות של שוקולד מריר, תפוזים ואגוזים שאופים במיוחד לבאצ'ו על ידי "'דודה דלית', ממתכונים שעברו במשפחה שלה במשך דורות", כהגדרת טרגרמן.

במחלקת הגלידה, טעמים ייחודיים אבל סולידיים כמו דבש-צנוברים או קוקוס וקסיס וגם שייק קפה - כדור גלידת קפה על אספרסו קר תמורת 17 שקל, וכריך גלידת קפה וניל בעוגיות שוקולד צ'יפ תמורת 18 שקל.כדורי גלידה יעלו לכם 10-15 שקל.

הקפה במקום הוא של חברת דאנזי ויש גם יינות מבעבעים במחירים נוחים יחסית, כמו בקבוק למברוסקו ב-60 שקל.


באצ'ו. קינג ג'ורג' 85 תל אביב פינת שלמה המלך. טלפון 03-5289753. שעות פתיחה: א'-ה' 16:00-24:00 ו'08:00-19:00 ש' 16:00 24:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully