וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד צרות למדבקת הפלא: המנכ”ל התפטר

אמיתי זיו

9.7.2009 / 7:00

גבי פיקר, מנכ”ל חברת סייפ-סקי, שטענה כי פיתחה מדבקה שחוזה התקפי לב, הודיע על התפטרותו בשל סירוב בעלי החברה להציג בפניו את החוזה החתום עם החברה הזרה

ד"ר גבי פיקר, מנכ"ל חברת המדבקות, הודיע הלילה (חמישי) באמצעות עורך דינו, רונאל פישר, על התפטרותו מהתפקיד. נזכיר כי פיקר עמד בשבועות האחרונים בראש חברת סייפ-סקי אשר טענה לפיתוח מדבקה חדשנית שיכולה להתריע לפני התקף לב ועוד טענה לעסקת ענק למכירת פתרון המדבקה לחברה זרה לפי שווי של מיליארד דולר. בימים האחרונים התרבו סימני השאלה סביב הפתרון והעסקה, וכעת הסברה היא כי מדובר במעשה הונאה.

מול זאת, הודעת פיקר לתקשורת כעת היא זהירה ונמסר בה כי המניע להתפטרות הוא סירוב של בעלי החברה להציג בפני פיקר את החוזה החתום מול החברה הזרה.

חברת סייפ-סקי נמצאת בבעלות אריק קליין וד"ר עמוס בוחניק. קליין הוא האחראי על פיתוח המדבקה, כביכול, אך הוא גם עבריין מורשע שריצה שתי תקופות מאסר על מעשי הונאה. עוד בחברה, כדירקטור, חגי הדס, הממונה מטעם הממשלה על תיק גלעד שליט. הדס לא הודיע עדיין באופן רשמי על התפטרותו אך נראה כי הוא מסיר ידיו מסייפ-סקי.

שורת הגילויים אשר הובילה לספקות בהודעת סייפ-סקי על המוצר ועל עסקת הענק ארוכה: החברה הרוכשת כביכול, msi, הכחישה כל קשר לעסקה, קליין התגלה כנוכל, הסתבר כי לא התבצעה פגישה פנים אל פנים בין המוכרים והקונים. עוד נחשף כי תכתובות המייל שהגיעו מהחברה הרוכשת כביכול, למעשה הגיעו מדומיין בבעלותו של קליין, וכי המוצר שהוצג לרופאים ואנשי העסקים הוא לא יותר מ-demo שייצר מתכנת פרילנסר מקפריסין.

ממשרד עורכי הדין פישר נמסר: "ד"ר גבי פיקר הודיע הלילה לבעלי החברה על התפטרותו מתפקידו כמנכ"ל החברה וזאת בשל סירובו של עו"ד הייק (המייצג את החברה - א"ז) למסור לעו"ד פישר את מזכר ההבנות אשר נחתם כביכול בין החברה לבין חברת msi". מוקדם יותר הערב נמסר ממשרדו של פישר כי המשרד נשכר על מנת "לבצע בדיקה ולברר את העובדות".

עמוס בוחניק, הבעלים ויו"ר החברה מסר כעת על התפטרות פיקר: "מבין אותו. הוא חבר. אין לי ספק שננצח. בטוח!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully