וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשישה נפצעה קשה בתאונת פגע וברח בחיפה

קובי מנדל

8.7.2009 / 22:00

רכב פרטי דרס הולכת רגל כבת 70 שעברה במעבר חצייה ברחוב ארלוזרוב בחיפה ונמלט מהמקום. המשטרה הקימה מחסומים בניסיון לאתרו. מוקדם יותר נפצעו 8 בני אדם בתאונה בירכא

הולכת רגל כבת 70 נפצעה הערב (רביעי) קשה מפגיעת מכונית בתאונת פגע וברח שאירעה ברחוב ארלוזרוב בחיפה. רכב פרטי דרס אותה כשחצתה במעבר חצייה, והנהג נמלט מהמקום. היא פונתה באמבולנס של מד"א לבית החולים רמב"ם בחיפה, והמשטרה הקימה מחסומים בניסיון לאתר את הנהג הנמלט. ככל הנראה, נפגעה האישה מרכב מסחרי או מג'יפ.

מוקדם יותר נפצעו שמונה בני אדם בתאונת דרכים חזיתית שארעה בין שתי מכוניות פרטיות בכביש מספר 70 באזור צומת ירכא. אמבולנסים של מגן דוד אדום פינו מהמקום פצוע באורח קשה, שני פצועים באורח בינוני וחמישה באורח קל לבית החולים בנהריה. עקב התאונה ישנם במקום שיבושי תנועה, וחוקרי אגף התנועה של משטרת מרחב הגליל בודקים כעת את נסיבות התאונה.

השבוע האריך בית המשפט לתעבורה בירושלים בחמישה ימים, את מעצרו של בנימין רבינוביץ', בן 19, החשוד שנהג ללא רישיון ופצע באורח קשה מאוד תינוקת בת כשנתיים בשכונת רמות בעיר. מצבה של התינוקת מוסיף להיות קשה מאוד ונשקפת סכנה לחייה. היא נותחה א בראשה בבית החולים הדסה עין כרם. בדיון בבית המשפט התברר שרבינוביץ' נהג ברכב מסחרי השייך לקו חלוקת הדגים, שעבד בו בעבר. רבינוביץ' הבחין ברכב, נכנס ופתח בנסיעה. הנוסע שלידו, שהכיר אותו היכרות קלושה, לא עשה דבר למנוע את הנסיעה. פרקליטו של רבינוביץ', עו"ד יאיר גולן, אמר כי לקוחו דווקא ניסה לבצע החייאה ואף התקשר למד"א, אך נבהל לשמע שאלות המוקדנית. "כשהבחין שאדם אחר מחייג בסלולרי, הניח שגם הוא מזעיק את מד"א ולכן ניתק את השיחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully