וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקר את אמו החורגת ונידון ל-11 שנות מאסר

עדי שמחוביץ

8.7.2009 / 16:23

בסיפור הזה המרשעת היא לאו דווקא האם החורגת. מחמד עוף הורשע בניסיון לרצוח את אשתו של אביו. עוף אף איים על אביו וגרם לזוג לעקור מביתו

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום (רביעי) 11 שנות מאסר על מחמד עוף, בן 25 מג'דיידה-מכר, שהורשע על פי הודאתו במסגרת הסדר טיעון בניסיון לרצוח את אשת אביו. עוף התייתם מאימו כשהיה בן 12. בשנת 2000 נשא אביו לאישה את סיהאם עוף, ונולדו להם ילדים משותפים. מחמד הרגיש כי מאז לידת ילדיה, סיהאם אינה מתנהגת כראוי כלפיו וכלפי אחיו והחליט לגרום למותה.

ב-4 לאוקטובר 2008, בשעות הבוקר המוקדמות, המתין מחמד ליציאת אביו לתפילה במסגד. מיד לאחר מכן נטל סכין בשר והלך לחדרה של סיהאם, שם ישנה עם ילדיה הקטנים. מחמד דפק בדלת ואמר לסיהאם כי כואבת לו הבטן. כשיצאה סיהאם מחדר השינה דקר אותה מחמד מספר פעמים, תוך שהוא אומר לה כי הוא רוצה לגרום לכך שילדיה יהיו יתומים. כחודשיים לאחר מכן, לאחר מעצרו, התקשר מחמד לאביו ודרש ממנו כי סיהאם תבטל את התלונה שהגישה נגדו במשטרה ואיים עליו. מהפחד מהאיומים עזבה המשפחה את ביתה ועברה להתגורר בכפר אחר.

"מעשיו של הנאשם חמורים וקשים. מדובר בניסיון לקטול חייה של אישה, אשת אבי הנאשם, אם לילדים קטינים.מדובר במעשים שבוצעו בקור רוח, בתכנון מוקדם ומפורט, שנועד להשיג לא פחות מתוצאה קטלנית, שאך בנס לא הביאו למותה", כתבו השופטים בראשות השופט אילן שיף בהחלטתם. בנוסף למאסר, נגזר על מחמד גם שנתיים מאסר על תנאי ופיצוי לסיהאם בסך 20,000 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully